مرحله 5 کلیه پیوند کلیه بیماری بدون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 5 کلیه پیوند کلیه بیماری بدونمرحله 5 کلیه پیوند کلیه بیماری بدون

مرحله 5 کلیه پیوند کلیه بیماری بدون پیوند کلیه است به طور کلی تصور می شود یک درمان مقرون به صرفه برای بیماران مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه. با این حال، تمام بیماران مبتلا به ESRD ممکن است این فرصت را به انجام این عملیات باشد. پاسخ زیر به برخی از سوالات توسط بیماران مبتلا به بیماری 5 کلیه مرحله بدون پیوند کلیه پرسید.

چگونه به رفع یک رژیم غذایی سالم برای این بیماران؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بیماری مرحله 5 کلیه مرحله پایانی بیماری کلیوی است که در آن کلیه بیشتر از توانایی خود برای فیلتر کردن خون و تنظیم محیط داخلی از دست دادن است. در این مرحله، بیماران باید از انواع علائم و عوارض رنج می برند.

برای محافظت از بافت تابع باقی مانده کلیه و بهبود وضعیت سلامت عمومی بیمار، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی کلیه و دوستی با چند مورد نیاز را سازماندهی کنند. آنها در فسفر کم سدیم، کم پروتئین، پتاسیم پایین و کم است. برای یک لیست از مواد غذایی برای خوردن و اجتناب از بیماری مرحله 5 کلیه، اما بدون کلیه، شما می توانید یک پیام را به enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

چه مدت می تواند بیماری مزمن کلیه مرحله 5 نفر بدون پیوند کلیه زندگی می کنند؟

این یک سوال پیچیده است، چرا که پاسخ باید در شرایط بیماران این بیماری، رژیم غذایی، شیوه زندگی و درمان بستگی دارد. برخی از بیماران می تواند بدون کلیه برای بیش از 30 سال زندگی می کنند، در حالی که برخی از بیماران دیگر ممکن است در طی چندین هفته می میرند. به اطلاع عموم پاسخ دقیق، ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد وضعیت پزشکی بیمار.

آیا درمان جایگزین برای پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage وجود دارد؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است. با توسعه طب مدرن، برخی از درمان های ایجاد شده اند به جای پیوند کلیه برای حفظ امید به زندگی بیماران. همودیالیز، دیالیز صفاقی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی، پاک کردن خون آلودگی درمان و ساقه سلول درمانی می تواند کمک به نجات جان بیماران با موفقیت. که برای تعیین درمان مناسب برای شما است دکتر شما آنلاین تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: