بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 وجود دارد هر دیگر درمان پیوند محل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خون پایین و یا افت فشار خون با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 وجود دارد هر دیگر درمان پیوند محل

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 وجود دارد هر دیگر درمان پیوند محل "پدر من تا به سطح بالایی از کراتینین به 7.1 ممکن است هر درمان به جای پیوند نشان می دهد؟" در واقع، دیالیز و پیوند هستند دو رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه، اما هر دو هزینه های زیادی از پول و حمل اثر جانبی. بنابراین مردم می خواهند برای پیدا کردن برخی از راه های است که می تواند کمک به یک زندگی با کیفیت زندگی شما را بدون هزینه پول زیادی.

در درمانگاه، پس از کراتینین بیمار سطح بالا به 8.0 یا کلیوی تابع فقط به سمت چپ پایین تر 15٪، پزشکان توصیه به دیالیز یا پیوند. اما در واقع، برای بیماران مبتلا به علایم شدید، می توانید آنها را قبل از گرفتن. بنابراین برای بیماران مبتلا به کلیه کراتینین 7.1 صورت گزینه مصرف یا دیالیز یا پیوند.

با این حال، همانطور که همه ما می دانیم، دو خواهد مقدار زیادی از پول هزینه و آوردن بسیاری از عوارض جانبی. بنابراین مردم به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیگر.

آیا درمانی دیگر به جای پیوند و دیالیز برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، که می تواند جایگزین خوبی برای دو درمان به عنوان ذکر شده بیماران مبتلا به بیماری anteriormente.Puede کمک کلیه لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی با بهبود از عملکرد کلیه خود را.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟

شما می دانید که این درمان دارای چهار کارکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و گسترش عروق خونی. برای این چهار توابع، این درمان می تواند گردش خون ترویج، استاز و سموم دانلود از بدن، تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه.

برای نارسایی کلیه با کراتینین 7.1، می توانید از این فرصت برای جلوگیری از پیوند و دیالیز با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما به شما کمک خواهد کرد انجام دهد.





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: