نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که به معکوس کراتینین 1.7 لات از آب

"شوهر من به تازگی یک گزارش از سطح کراتینین داخلی ما دریافت 1.7 بود، او به نوشیدن بیشتر از هر چیز، تا دکتر ما فکر می کند که این می تواند برای بخش های خود را از آب آشامیدنی معکوس، این امکان است یا ما باید آماده خود را برای خبر بد ". این یک سوال از بیمار است، به شرح زیر می باشد راهنمایی های داده شده توسط پزشکان.

شما می دانید که سطح کراتینین بالا با شرایط بلند کراتینین تشکیل تجمع، در واقع، پس از سطح کراتینین افزایش می یابد، کلیه ها تا حدی آسیب دیده، می تواند مایعات و باقی مانده که oportuna.Así را حفظ کند اگر شما نوشیدن آب بیش از حد در این زمان، از آن آسان است برای وادار edema.En کوتاه، آب آشامیدنی ممکن است کمک کند شما به هیچ وجه از دست بدهد، اما بیش از حد خوب نیست، بنابراین توجه به آن، به بیماری خود را ندارد بدتر از تصمیم گیری اشتباه است.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، یک رژیم غذایی خوب مطمئنا می تواند کنترل این بیماری، از جمله کاهش سطح بالای کراتینین و کاهش تورم در cuerpo.Por آنچه لازم است را به یک برنامه رژیم غذایی با توجه به کمک به شما شرایط بیماری خود را.

در یک کلام، مصرف مقدار مشخصی از آب می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا کمک کند اما این غیر ممکن است به پشت فقط با آب آشامیدنی، چه چیزی بیشتر، می توانید به عوارض دیگر مانند ادم شود.

به عنوان یک بیمار با کراتینین 1.7، اگر شما می خواهید به سرمایه گذاری، برای بار اول شما نیاز به رژیم غذایی در شکل، اما مهم تر را sistemático.Si درمان شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی لازم و یا پیدا کردن روش های درمان موثر، شما می توانید پیام برای ما ارسال کنید یا به دکتر ما آنلاین، در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/307.html

 





:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: