دیالیز باید برای بیماران دیابتی مبتلا به 4٪ عملکرد کلیوی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز باید برای بیماران دیابتی مبتلا به 4 درصد از دیالیز باید برای بیماران دیابتی مبتلا به 4٪ عملکرد کلیوی است

دیالیز باید برای بیماران دیابتی مبتلا به 4 درصد از تابع RenalLa عملکرد کلیه است 4٪ به معنی کلیه دیابتی ها آسیب دیده gravemente.Si سمت چپ به تنهایی، زندگی بیماران باید با دیالیز facilidad.La تهدید درمان استاندارد برای است نجات جان بیماران مبتلا به baja.Es عملکرد دیالیز کلیوی باید برای بیماران دیابتی با عملکرد کلیوی 4٪؟

اگر بیمار از بیماری کلیوی ناشی از دیابت به نام نفروپاتی دیابتی، برای سالهای زیادی، رنج می برد او باید سطح GFR و عملکرد کلیه می دانید می توان بیماری کلیوی ناشی از دیابت در 5 etapas.Se به نام مرحله 5 بیماری مزمن کلیه تقسیم هنگامی که سطح عملکرد کلیه از بیماران کمتر از 15٪. در عملکرد کلیه 4٪ است و در زیر این مقدار است، ما می گویند بیمار کلیوی از بیمار باید بسیار جدی باشد. به همین دلیل است که پزشکان بیماران نشان می دهد با این وضعیت برای شروع دیالیز.

از آنجا که نفروپاتی دیابتی معمولا باعث عوارض شدید تر از انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، بیماران مبتلا به این بیماری را می توان پیشنهاد به شرایط دیالیز زمانی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است، اما دیگر بیماران نشان می دهد به طور کلی به انجام دیالیز 15 درصد از عملکرد کلیه یا menos.Pero به این معنا نیست که دیالیز باید برای بیماران دیابتی با عملکرد کم کلیه است.

اگر بیماران ادرار بدین معناست که شما هنوز فرصت برای نجات کلیه خود را داشته باشد. از آنجا که عملکرد کلیوی شده است تا کم، ما می خواهم درمان سلول های بنیادی را توصیه کند.

در سال های اخیر، سلولهای بنیادی شده اند به طور گسترده ای در بیماران بالینی و بیشتر و بیشتر با نارسایی کلیه استفاده می شود را امتحان کنید برای استفاده از این درمان برای نجات riñones.Hasta خود در حال حاضر، تعدادی از بیماران که صرفه جویی در کلیه خود را درمان موفق سلول های بنیادی.

اگر شما نیز تجربه عملکرد کم کلیوی ناشی از دیابت، شما می توانید این درمان ابتکاری را امتحان کنید. با این حال، شما باید اطمینان حاصل شود که شما این درمان در بیمارستان تخصصی شرایط.

http://www.enfermedad-renal.com/Diabetes/2159.html





:: برچسب‌ها: 4٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: