چه نوع از درمان می تواند کمک به توقف بیمار دیالیز کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟چه نوع از درمان می تواند کمک به توقف بیمار دیالیز کلیه

چه نوع از درمان می تواند کمک به توقف دیالیز کلیه بیمار چه نوع درمان می تواند کمک به بیماران متوقف نارسایی کلیه دیالیز؟ میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و کمک به بیمار بهبود عملکرد کلیه دوباره ، بنابراین کمک به متوقف دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در طب چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و بیمار خاص فیزیکی، برخی از chinas.A بر خلاف عصاره طب سنتی تجویز شده است، این داروها به پودر میکرونیزه و سپس در کیسه های کوچک قرار داده (به اندازه کلیه ها)، که آن را به راه حل آماده کمپرس آب. در حالی که در طول درمان، کیسه های پزشکی 2 خواهد شد تحت پشت بیمار در مناطق درست renales.Por سوی دیگر قرار داده شده، کیسه های پزشکی با osmoscope که کمک می کند تا ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در طب متصل می شود.

با کمک از این درمان، بیماران که در مراحل اولیه هستند می توانند از این فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته ای از دست دادن ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اما هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟

این نوع درمان چهار توابع اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق خونی، این چهار توابع هستند، می تواند کلیه های آسیب دیده برای تعمیر و محافظت از ضایعات از آسیب بیشتر، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک.

 

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2158.html





:: برچسب‌ها: توقف دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: