درمان موثر برای دیابت با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مدیریت دقیق فشار خون بالا و پروتئیندرمان موثر برای دیابت با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

درمان موثر برای دیابت با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هنگامی که 40٪ ~ 70٪ از عملکرد کلیه به علت دیابت از دست داده، که به معنی شروع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. از آنجا که نفروپاتی دیابتی معمولا سخت تر از انواع دیگر عوارض بیماری مزمن کلیوی، بیماران باید درمان را برای کنترل دیابت و بیماری مزمن کلیه مرحله 3 در اسرع وقت.

کنترل مناسبی از نظر سطح قند خون

سطوح بالای قند خون از علل عمده آسیب کلیوی است. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، سطح گلوکز در خون باید در محدوده نرمال داشت. داروها برای دیابت همراه با یک رژیم غذایی مناسب بدون قند می تواند به دیابت به طور موثر کنترل. در درمانگاه، آن را دشوار است که مسئولیت رسیدگی به بالاترین سطح قند خون.

مدیریت دقیق فشار خون بالا و پروتئین

با شروع نفروپاتی دیابتی، فشار خون بالا و پروتئینوری نیز رخ می دهد. هر دو از این مشکلات تا حد زیادی پیش آگهی بیماران تاثیر می گذارد. به منظور کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت، آن را بسیار ضروری برای بیماران مبتلا به دیابت و بیماری مزمن کلیه مرحله 3 برای کنترل فشار خون خود را به موقع و پروتئینوری است. مهار کننده های ACE و ARBs هستند مشترک ضد فشار خون نیز می تواند به طور موثر کاهش مواد مخدر پروتئینوری. بر اساس شرایط بیماری بیماران، پزشکان تجویز کافی برای رسیدگی به این مشکلات دارو.

مرحله معکوس 3 بیماری مزمن کلیه

ترکیبی از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تنگ Yikang (TYK) برای بیماران مبتلا به دیابت و مرحله 3 بیماری پزشکی renal.Micro-چینی Osmotherapy می تواند بهبود سلول های آسیب دیده کلیه ترویج توصیه می شود، در حالی که TYK می تواند بازسازی تحریک سلول های پانکراس دچار اختلال میشود. در حالی که سلول های کلیه و پانکراس ممکن است به حالت عادی بازگشت، بیماران لازم نیست که در مورد قند خون بالا و آسیب کلیه بیشتر در نگران باشید. در اینجا، ما باید تاکید است که این درمان به طور عمده برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی که بیماری کلیوی است از دیابت باعث توصیه می شود.

http://www.enfermedad-renal.com/Diabetes/2152.html





:: برچسب‌ها: osmoterapia میکرو Medicina چین ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: