N چه مرحله کراتینین 5.1 و چگونه به کاهش است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می بنیادی درمان سلول کمک خواهد کرد اجتناب ازN چه مرحله کراتینین 5.1 و چگونه به کاهش است

در چه مرحله کراتینین 5.1 و چگونه به کاهش در چه مرحله کراتینین 5.0 و چگونه آن را کاهش؟ در درمانگاه، سطح کراتینین 5.0 است در مرحله 4 بدون کنترل خوب است، آن را در مرحله نهایی بیماری کلیه سقوط است سرعت، نیاز به بیمار را درمان به موقع. بنابراین به هیچ وجه آنها می توانند سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد وجود دارد؟

چرا کراتینین بالا است؟

شما می دانید، کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی است و باید از طریق گلومرول توسط orina.Si گلومرول آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات فیلتر کلیه های ما و سپس مرخص از سمت چپ، و سپس این سموم در خون باقی می ماند، چرا سرم بالا کراتینین را نشان می دهد

راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟

از این ما می توانیم می دانیم که سطح بالای کراتینین توسط کاهش GFR ایجاد می شود، تا زمانی که ما می توانیم برخی راه هایی برای بهبود سطح GFR پیدا کنید، می توانید سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی، می تواند سطح GFR توسط تعمیر گلومرول آسیب دیده و حمایت مازاد از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. پس از آن ممکن است بهترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع مصرف خوراکی و گیاهان دارویی خارجی است در تعمیرات آسیب دیده عملکرد کلیه نه تنها کاهش می دهد نکروز بالغ. این است که، شما باید آن را قبل از بافت کلیه نکروز خواهد شد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید پیام را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما به شما کمک خواهد کرد انجام دهد.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: