آیا می بنیادی درمان سلول کمک خواهد کرد اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می بنیادی درمان سلول کمک خواهد کرد اجتناب ازآیا می بنیادی درمان سلول کمک خواهد کرد اجتناب از دیالیز

آیا می بنیادی درمان سلول کمک خواهد کرد اجتناب از دیالیز دیالیز مورد نیاز است زمانی که کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون برای خود. با این حال، زمان دیالیز و سمت دقیق اثرات است که بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از دیالیز. سلول های بنیادی درمان در درمان نارسایی کلیه استفاده می شود. شما می توانید کمک کنید دیالیز خلاص شدن از شر؟

بیماران معمولا می تواند دیالیز انجام نمی شود مگر اینکه سطح خود را از عملکرد کلیه است کمتر از 15٪. در کار اصلی دیالیز است به جای سلول های آسیب دیده از کلیه به حذف مایع اضافی، محصولات و سموم دفع زباله. اگر بیماران با شروع دیالیز مواجه است، بدان معنی است که بخشی از سلول های کلیوی نکروز ذاتی آن، بسیاری از سلول های کلیه ها آسیب دیده و بخش کوچکی از سلول های در حال کار.

کلیه ما ارگان های اصلی می باشد. اگر عملکرد کلیه از بیماران به 15٪ و با ثبات را افزایش می دهد، آنها می توانند با کلیه خود را با خیال راحت زندگی می کنند.

خوشبختانه، ساقه درمان سلول تنها پیشنهادات و فرصت برای این بیماران با بیماری کلیوی (ESRD) .How کار می کند درمان سلول های بنیادی برای کمک به رسیدن به این هدف؟

همانطور که همه ما می دانیم، سلول های بنیادی multipotent ظرفیت است که می تواند به چند سلول عامل در یک محیط خاص افتراق دارند. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، استفاده از سلول های بنیادی برای رسیدن به کلیه هدف سلول های بازسازی. در درمانگاه، انواع مختلفی از سلول های بنیادی مانند NIK و CK برای درمان renal.Una بیماری هنگامی که این سلول ها به سلول های کلیه افتراق و جایگزین آسیب دیده به کار مورد استفاده قرار گرفت، به معنی بیماران دیالیزی می توانند با اجتناب از موفقیت و امنیت.

این به این معنا نیست که همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به درمان سلول های بنیادی به عنوان ساده به عنوان انتظار می رود شرایط. برای افزایش میزان موفقیت این درمان، پزشکان باید نوع و میزان سلولهای بنیادی برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آسیب کلیوی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، این سلول ها ممکن است متوقف کردن کار.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/630.html





:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: