این خواهد فشار خون بالا می تواند باعث بیماری کلیه مرحله
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این خواهد فشار خون بالا می تواند باعث بیماری کلیه مرحلهاین خواهد فشار خون بالا می تواند باعث بیماری کلیه مرحله

این خواهد فشار خون بالا می تواند باعث مرحله کلیه بیماری فشار خون بالا است که توسط افزایش فشار خون مشخص، در واقع، فشار خون بالا است که نزدیک به بیماری های کلیوی مرتبط است. بیماران مبتلا به افراد مبتلا به فشار خون بالا مداوم از آسیب کلیوی به راحتی. بنابراین بیماران بدانم فشار خون بالا خواهد به بیماری کلیوی end مرحله منجر شود؟

بدون علائم آشکار در مراحل اولیه فشار خون بالا. علائم اولیه ممکن است شامل تکرر ادرار در شب، مقدار کمی از پروتئین. مطالعه نشان داده است که 15٪ از بیماران مبتلا به پیشرفت فشار خون بالا در بیماری کلیوی end-stage وجود دارد. دو نوع از نفروپاتی فشار خون بالا، از جمله سرخرگی کلیه nephrosclerosis خوش خیم و بدخیم سرخرگی ام وجود دارد. خوش خیم ام سرخرگی کلیه یک بیماری است که در آن فشار مداوم خون بالا (بیش از 5 تا 10 سال) منجر به تغییرات سرخرگی کلیه است. این امر منجر به هیپوکسی و ایسکمی در کلیه ها و دفع سایتوکاین سمی، منجر به آسیب کلیه و فیبروز بافت بروز renales.La نفروپاتی فشار خون بالا است که نزدیک به طول فشار خون بالا مرتبط است. عوامل دیگر عبارتند از سیگار کشیدن، نوشیدن، چربی خون. بیماران در معرض خطر بالایی از فشار خون بالا زمانی که آسیب رخ می دهد فشار خون بالا renal.Y تشدید آسیب کلیوی. به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، بیماران باید همه چیز را ممکن به منظور تلاش برای حفظ فشار خون در محدوده طبیعی است.

درمان های طبیعی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری به عنوان درمان موثر در درمان طبیعی world.The اینجا تنظیم فشار خون از طریق بهبود عملکرد پزشکی normal.Micro-چینی Osmotherapy خود در نظر گرفته شد بهترین درمان برای است بقای طولانی از life.This externa.Las درمان است مواد فعال می تواند به طور مستقیم آسیب کلیوی ناشی از اثرات خارجی را وارد کنید، برای رسیدن به عملکرد ترویج گردش خون، رگ های خونی گسترش، لایروبی ماتریکس خارج سلولی، کاهش التهاب و لخته شدن خون در عروق، تعمیر سلول های بیمار در کلیه ها، تنظیم فشار خون به طور کامل.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2150.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: