چه آیا باید برای کاهش کیست های کلیه cComer O به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ارتباط بین سندرم نفروتیک و دیابتچه آیا باید برای کاهش کیست های کلیه cComer O به طور طبیعی

چه آیا باید برای کاهش cComer O کیست کلیه به طور طبیعی کیست های ساده کلیوی اندازه های مختلف و از مناطق مختلف، کیست های کلیوی می تواند باعث متفاوت درجه از مشکلات بهداشتی معمولا در ancianos.Con ظاهر می شود. چه بیماران خوردن و یا برای کاهش کیست های کلیوی به طور طبیعی؟

-Fruit و سبزی

هنگامی که بیماران کیست های کلیوی، آن است که نشان می دهد که خوردن میوه ها و سبزیجات است. دلیل این است که بسیاری از این غذاها حاوی آنتی اکسیدان غنی است که می تواند بافت کلیه عملکردی ذاتی محافظت و درمان عوارض ناشی از کیست موثر کلیوی. قره قاط، زغال اخته، گیلاس، فلفل قرمز، کلم، پیاز، و غیره، سالم برای بیماران مبتلا به کیست کلیه به خوردن هستند.

-روز آب تازه

نشان داده شده است که نوشیدنی های حاوی کافئین می تواند رشد کیست های کلیوی را تحریک، در حالی که آب تازه و آب لیمو، آب پرتقال و آب هویج حاوی بیش cafeína.Lo، آب تازه حاوی ویتامین ها و مواد معدنی غنی است که می تواند کمک به بهبود سلامت کلی از بیماران از جمله بیماری کلیوی.

چای، من گیاهی

برخی از چای گیاهی در رهبری مایع از جذب کیسه و کاهش کیست های کلیوی تا حدودی موثر است. ابریشم ذرت، ریشه قاصدک، lalang ریزوم چمن، و غیره، به سادگی propiedades.Elija اصلاح این نوع از چای گیاهی به نوشیدن یک فنجان، بنابراین بیماران می توانند تفاوت در اندازه کیست کلیوی پیدا کنید.

گیاهی چینی-طب

بسیاری از طب چینی می تواند نفوذ پذیری از دیوار کیستیک و مایع بازجذب خواسته از کیسه از طریق سیستم گردش خون را افزایش می دهد. به عنوان سیال خروجی است در خارج از بدن تخلیه، تمام کیست های کلیوی gradualmente.Luego کاهش می یابد، بیماران لازم نیست که در مورد این اختلال کلیوی بیشتر نگران باشید.

برای یک لیست از مواد غذایی و لیست طب چینی مناسب برای کاهش اندازه کیست کلیه خود را به اندازه علائم کیست کلیه خود را بگویید آنلاین.





:: بازدید از این مطلب : 936
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: