نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پیوند کلیه بیماران: مقابله با سطح کراتینین بالا

چگونه به مقابله با سطح بالای کراتینین در بیماران با پیوند کلیه بسیاری از بیماران پیوند کلیه ممکن است سطح بالایی از nuevo.Como کراتینین همه می دانیم رنج می برند، سطح کراتینین در عملکرد مهم از اندازه گیری عملکرد کلیه است. که کلیه، سطح کراتینین افزایش معنی هم پیوند daña.Por بنابراین، کاهش کراتینین موقع بالا می تواند پیوند کلیه محافظت می کند.

قبل از دانستن روش که با سطح کراتینین بالا، به ما اطلاع دهید به همین دلیل بیماران مبتلا به پیوند کلیه؟ در مجموع، پس از پیوند کلیه، سطح کراتینین به حالت عادی قطره، در حالی که ، سطح کراتینین از برخی از بیماران نیز ممکن است افزایش یابد پس از چند دلیل اصلی tiempo.La است که بیماران بعد از پیوند کلیه داروها در زمان و یا regularmente.Para مصرف نمی کنند، آنها را به ایمنی مواد مخدر به نگه داشتن بقیه شما life.For یک طرف، این داروها می تواند سیستم ایمنی بدن و ایمنی پایین، از سوی دیگر را از بین ببرد، اگر مصرف دارو دارد و یا نامنظم، واکنش رد می تواند آسیب پیوند کلیه حتی به عود منجر شود.

چگونه به مقابله با سطح بالای کراتینین و کمک به بیماران به یک زندگی عادی است؟ برخی از درمان های موثر و به موقع مورد نیاز است. در بیمارستان ما، TCM درمان است característico.Al ما در مورد کاهش سطح کراتینین بالا در بیماران با پیوند کلیه را، ایمونوتراپی است انتخاب خوبی برای usted.Esta درمان ترکیبی از طب غربی و china.Y است شما می توانید این اختلال ایمنی اصلاح و بهبود ایمنی برای pacientes.Además همچنین شامل طب میکرو چینی Osmotherapy دارای عملکرد ترویج گردش خون و بهبود عملکرد renal.Por بنابراین، توصیه ما ایمونوتراپی، و ممکن است بهترین گزینه برای شما است.

در بیمارانی که پیوند کلیه، نحوه برخورد با سطح کراتینین بالا در حال حاضر، شما باید پاسخ داشته باشد. اگر سوالی دیگر، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کرده و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-slntomas/297.html





:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: