بر اثر عوارض جانبی استروئیدها برای بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عوارض جانبی استروئیدها در بیماران مبتلا به FSGSبر اثر عوارض جانبی استروئیدها برای بیماران مبتلا به FSGS

 بر اثر عوارض جانبی استروئیدها برای بیماران FSGS FSGS یک بیماری شایع گلومرولی اولیه و علت سندرم نفروتیک است. اگر بیماران پروتئینوری، پزشکان ممکن است استروئید است که به راحتی می تواند باعث برخی عوارض جانبی تجویز کند.

استروئیدها

این داروها باید ضد التهابی و ضد حساسیت است که می تواند از تکثیر خواص بافت همبند مهار، کاهش نفوذپذیری دیواره مویرگی و غشاء سلول، کاهش تراوش التهابی و جلوگیری از تشکیل و آزاد شدن هیستامین و سایر مواد سمی .

علاوه بر این، پروتئین زود همچنین می توانید تجزیه قند، کاهش استفاده از گلوکز توسط بدن و علت قند خون را افزایش می دهد به راحتی. با این حال، به دلیل این داروها با تضعیف سیستم ایمنی بدن، که می تواند برخی از عوارض جانبی در اکثر بیماران باعث کار می کنند.

عوارض جانبی استروئیدها در بیماران مبتلا به FSGS

استفاده طولانی مدت از استروئیدها هستند بیشتر احتمال دارد به علت چهره ماه، ضعف عضلانی، پتاسیم خون پایین، تهوع، استفراغ، سطح قند خون، فشار خون بالا، عفونت، پوکی استخوان، زخم دستگاه گوارش، رشد آهسته، مشکلات چشم، چاقی، و غیره.

آیا طب جایگزین به استروئید برای بیماران مبتلا به FSGS وجود دارد؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است. برای بیماران مبتلا به FSGS، درمان بهتر پیشنهاد کرده اند.

یکی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می کمپلکسهای ایمنی حذف، تنظیم سیستم ایمنی بدن و باعث بهبود سلول کلیوی معلول. در نهایت، FSGS می تواند به خوبی اداره کند. علاوه بر این، این درمان به طور عمده در طب سنتی چینی است، به طوری که بیماران مجبور نیست که در مورد عوارض جانبی نگران دیگر هیچ.

دیگر این است درمان با سلول های مورد استفاده برای FSGS معمولا مرحله انتهای ساقه زیرا می تواند بازسازی سلول های آسیب دیده کلیه ترویج و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که ساختار فیلتراسیون کلیوی ساخته شده بود، بیماران لازم نیست به استروئید است.

طرح درمان مناسب ترین باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. برای تعیین بهترین راه حل برای شما است که، جدا از استروئیدها، خوش آمدید با ما تماس بگیرید آنلاین.





:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: