کلیه لاغری با توجه به مرحله دیابت 2
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه لاغری با توجه به مرحله دیابت 2کلیه لاغری با توجه به مرحله دیابت 2

آتروفی کلیه به مرحله 2 با توجه به دیابت نفروپاتی دیابتی از عوارض عمده دیابت است، و یکی از علل اصلی مرگ و میر در مبتلایان به دیابت است. وقتی کلیه ها از دیابت آسیب دیده، کلیه کاهش به مرحله 2. برای حفظ عملکرد کلیه و جلوگیری از انقباض کلیه، بیماران باید مشکل کلیه خود را بلافاصله تیک بزنید.

کلیه انقباض و دیابت با توجه به سطوح بالایی از قند خون هستند، بنابراین درمان باید از جنبه های زیر شروع می شود.

1.A دراز مدت کنترل خوب دیابت: در سطح بالا از قند خون عامل اساسی است که باعث شروع و پیشرفت نفروپاتی دیابتی است. با این حال، به عنوان مواد مخدر بیشتر به دیابت توسط کلیه ها دفع می شود، بیماران باید از این داروها اجتناب و مواد مخدر که کلیه صدمه نمی زند را انتخاب کنید.

2.A مدیریت دقیق فشار خون بالا: برای بیماران مبتلا به دیابت نوع 1، فشار خون بالا در اغلب موارد ثانویه به نفروپاتی دیابتی است، اگر چه اغلب مبتلا به دیابت اتفاق بیفتد در بیماران مبتلا به نوع 2.De همه با این حال، فشار خون بالا می تواند وخامت بیشتر از بیماری کلیوی شود.

داروهای بسیاری است که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند وجود دارد، اما ACE بهترین گزینه برای کنترل این بیماران است.

3.Ingesta پروتئین درست: قرارداد کلیه به مرحله 2 که به معنی بخشی از عملکرد بافت کلیه از دست داده. این امر مستلزم بیماران برای کاهش مصرف پروتئین و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیوی. علاوه بر این، بیماران باید پروتئین با کیفیت بالا مانند ماهی، گوشت بدون چربی و تخم مرغ را.

4.Control چربی خون فعال: مانند سایر عوارض نفروپاتی دیابتی، چربی خون نیز یک عامل afecta.Para بهتر درمان این بیماری، بیماران باید چربی خون خود را در محدوده طبیعی باقی مانده است.

5.La بهبود آسیب دیده اما نکروز سلول کلیوی: از آنجا که آسیب بیماران کلیوی است در مرحله 2 است، هنوز هم وجود دارد یک فرصت برای معکوس آسیب کلیوی بیماران و کلیه منقبض شده را نجات دهد "چهار آنهایی که" درمان تنها یک است. درمان که می تواند با آسیب کلیه و درمان نفروپاتی دیابتی از ریشه رسیدگی کند.

تمامی موارد بالا لازم برای درمان دیابت بیماری های کلیوی انقباض کلیه هستند، اما دومی است که مهم ترین. در حال حاضر، این درمان به طور عمده در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید مستقیما با ما تماس.





:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: