دیابت می تواند عفونت کلیه می شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عفونت کلیه یک مشکل جدی برای بیماران دیابتی استدیابت می تواند عفونت کلیه می شود

دیابت می تواند عفونت کلیه می شود اگر به درستی کنترل نشود، دیابت نوع 1 و نوع 2 می تواند عوارض بسیاری ایجاد. کلیه ارگان است که می تواند به راحتی در دیابت درگیر است. هنگامی که دستگاه ادراری است توسط باکتری یا ویروس آلوده نیز ممکن است عفونت کلیه به نظر می رسد.

عفونت کلیه یک مشکل جدی برای بیماران دیابتی است

همانطور که توسط nephrologists معرفی، عفونت راجعه دستگاه ادراری و عفونت کلیه قشر کلیه نکروتیک به راحتی در موارد شدید وادار خواهد کرد.

چرا بیماران دیابتی در معرض خطر بالای عفونت؟ دلیل آن این است که سطوح بالایی از قند خون می تواند به صدمه به عروق خونی در سراسر بدن شود. این فرصت مواد مضر بدن حمله می کنند. اگر بدن قادر به کشتن این مواد، عفونت رخ می دهد. هنگامی که این مواد در کلیه ها تجمع می یابد، آنها را از عفونت کلیه می شود.

اگر عفونت کلیه بلافاصله و به طور موثر درمان نشود، می تواند نارسایی کلیه در نهایت تشدید کنند. در طی این پیشرفت، برخی از مشکلات جدی دیگر ممکن است زندگی بیماران دیابتی را به خطر اندازد.

شما نیاز به دیابت تحت کنترل

از آنجا که عفونت کلیه ها برای بیماران دیابتی بسیار خطرناک است، بیماران باید با توجه به عفونت خود را پرداخت یک بار آنها را در ادرار یا هماچوری دردناک و یا مکرر. درمان زودرس می تواند عفونت های به موقع و فعال را مدیریت کند.

علاوه بر مدیریت عفونت کلیه، بیماران نیز باید درمان موثری برای درمان دیابت موثر داشته باشد. تنها در صورتی که دیابت است که به خوبی تحت درمان، می تواند بیماران از عفونت های مکرر خلاص شوید.

میکرو چینی پزشکی است درمان های معمولی در Shijiazhuang بیماری بیمارستان Riñón.Puede کمک به ترویج بازسازی سلول های لوزالمعده، عادی گردش خون و درمان عوارض مربوط به دیابت eficaz.Cuando تا به خوبی کنترل دیابت، بیماران لازم نیست که در مورد عفونت یا مشکلات دیگر به طور موثر نگران باشید.

اگر شما در حال تجربه دیابت، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این درمان توسط دکتر آنلاین و یا از طریق فرم زیر را یاد بگیرند. ما خوشحال به کمک هستند.





:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: