کم خونی و کلیوی مزمن بیماری مرحله 3
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی در درمان ویژه در چین است،کم خونی و کلیوی مزمن بیماری مرحله 3

کم خونی و کلیوی بیماری مرحله 3 CrónicaLos بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ممکن است خستگی و احساس ضعف داشته باشد. این ممکن است با کم خونی کلیوی (سلول های قرمز خون کم) همراه است. درمان خوب از کم خونی می تواند باعث بیماران کلیوی انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد.

علل

علت اصلی عملکرد کم کلیوی است. و پاک کردن خون، تولید اریتروپویتین دیگر تابع مهم کلیه است. این ماده می تواند بدن را تحریک به تولید به اندازه کافی سلول های قرمز خون است که می تواند اکسیژن کافی به عمل بافت ارائه می کنند.

علاوه بر این، هنگامی که بیماری مزمن کلیه بدتر در فاز 3، بیماران معمولا نیاز به کنترل proteínas.La مصرف پروتئین محدود خود باعث مصرف کمتر از آهن، کلسیم، روی، و دیگر مواد معدنی. آهن یکی از مواد خام ضروری برای سلول های قرمز خون است، به طوری که فقر آهن علت دیگری از کم خونی کلیوی است.

درمان

با توجه به علل، درمان باید از جنبه های زیر شروع می شود.

1.Suplemento به اندازه کافی آهن: مواد غذایی آهن دارای دو منبع: حیوانات و گیاهان است. آهن در منبع حیوانی است آهن هم و منبع گیاهی به نام به نام غیر غذاهای غنی از آهن آهن hemo.Los شامل گوشت گاو، تخم مرغ، ماهی تن، میگو، پا از گوشت بره، بلغور جو دوسر، لوبیا، توفو، عدس، کره بادام زمینی، در حالی که نان گندم، و دکتر بنابراین sucesivamente.Consultar آنلاین را انتخاب کنید مواد غذایی مناسب برای غذا خوردن.

در موارد شدید، بیمار حتی ممکن است نیاز به برداشتن برخی از دارو برای تکمیل اسید فورا آهن و فولیک، ویتامین B12، و غیره.

2. نگاهی به درمان EPO: همانطور که کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO، EPO باید بدن در راه های دیگر مکمل. این می تواند بدن را تحریک به تولید سلول های قرمز خون با نرمال نسبی.

3.To بهبود عملکرد کلیه: این کلید برای درمان کم خونی در مرحله CKD است 3 pacientes.Medicina درمان درمان فشرده سازی داغ میکرو چین درمانی است که می تواند عملکرد کلیه از طریق تحریک نقطه طب سوزنی و Shenshu تحریک است nutritivas.Con آسیب دیده کلیه شانس، این درمان نیز می تواند به شما کمک کند از شر عوارض مربوط به کلیه خلاص شوید.





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: