پیشنهادات برای بیماران دیابتی با کراتینین بالا 2.24
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پیشنهادات برای بیماران دیابتی با کراتینین بالا 2.24

پیشنهادات برای بیماران دیابتی با کراتینین بالا کراتینین 2.24 2.24Alta نشان می دهد حداقل 50 درصد از عملکرد کلیه است به دیابت perdido.Para، بیماری کلیوی از عوارض común.En در مقایسه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیوی است، نفروپاتی دیابتی می تواند پیشرفت به نارسایی کلیه به سرعت، به طوری که آزاد راهنمایی چند که می تواند بسیاری با کراتینین بالا 2.24 بیماران دیابتی کمک کند.

1. حفظ قند خون خود را در محدوده طبیعی

سطح بالایی از قند خون به علت زمینه ای از آسیب کلیه و عوارض دیگر است، پس از آن باید برای حفظ قند خون در محدوده normal.Melbine، گلی پیزید و انسولین هستند داروهای رایج مورد استفاده برای کاهش سطح قند sangre.Por البته، دوز باید با هم با وضعیت بیماری بیماران را تغییر داد. دوز بالاتر و پایین تر ممکن است هر دو عوارض جانبی آشکار شود.

2. داروهای ضد فشار خون را در صورت لزوم

شروع نفروپاتی دیابتی است که اغلب با فشار خون بالا، که می تواند پیشرفت آسیب سرعت بخشیدن به renal.Si بیماران با فشار خون بالا مورد آزمایش قرار باید داروهای مناسب برای بیماران دیابتی را gestión.Para همراه، مهار کننده های ACE و ARBs هستند مواد مخدر ترجیح داده، چرا که آنها نیز در کاهش از دست دادن پروتئین موثر است.

3.Make ورزش متوسط ​​به طور منظم

ورزش ثابت شده است در کنترل فشار خون به عنوان مثال alta.Por مفید، بیماران می توانند به مدت 30 دقیقه سه بار در هفته پیاده روی. این یک روش موثر برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی است.

4. توسعه پروتئین کم، رژیم غذایی کم قند بدون سدیم

برنامه رژیم غذایی سالم می تواند کمک به حفاظت از بافت کلیه عملکردی باقی مانده و مدیریت عوارض مربوط diabetes.Bajo سدیم، پروتئین و قند کم مورد نیاز در رژیم غذایی هستند básicos.El برنامه رژیم غذایی فرد باید با وضعیت بیماری را تغییر بیماران.

5.Tome درمان پزشکی مناسب برای نجات کلیه مناسب

آسیب کلیوی می تواند قبل از بیمارستان بیماری های گام final.En Shijiazhuang شرکت کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معکوس همراه با تنگ Yikang می تواند کمک به درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت eficaz.Para اطلاعات بیشتری در مورد روش های درمانی استقبال یک دکتر در اینجا مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: