4+ پروتئین در ادرار FSGS بیماران
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا عملکرد کلیه را می توان امروز بهبود4+ پروتئین در ادرار FSGS بیماران

پروتئین ادرار 4+ PacientesDe FSGS با توجه به مقدار نشت پروتئین در عرض 24 ساعت، پروتئین ادرار می تواند به عنوان ++++ در ادرار بیماران توصیف شده است. 4+ پروتئین FSGS به معنی مقدار از دست دادن پروتئین حدود 3.0 گرم / 24h.Cómo کاهش 4+ پروتئین در ادرار بیماران FSGS است؟

چرا FSGS بیماران 4+ پروتئینوری؟

نشت بیش از حد از پروتئین است که به علت آسیب به سد محموله renal.La دلیل است که کلیه های ما خون فیلتر به طور معمول به دلیل ساختار ما صاف کلیه است کاملا بی نقص. ساختار فیلتراسیون کلیه ما شامل دو بخش است: سد کلیه و مانع کلیه بار مکانیکی. مانع کلیه طول می کشد بار بار منفی، در حالی که پروتئین نیز انجام بار منفی. از آنجا که اتهامات مانند دفع، بنابراین کلیه می توانید پروتئین در بدن نگه دارید.

با این حال، FSGS ایجاد جای زخم در کلیه ها، که در آن ساختار مانع فیلتراسیون کلیه به خصوص به اتهام dañado.Cantidad پروتئین اضافی را به نشت proteinuria.Los تشکیل ادرار نشت پروتئین بیشتری در کلیه ادرار بیماران باید درمان سریعتر را.

درمان 4+ پروتئین در ادرار بیماران FSGS

طب غربی: برای تسکین پروتئینوری، برخی از طب غربی می تواند انجام شود، که استروئیدها، داروهای سرکوب کننده ایمنی، مهار کننده های ACE و ARBs، و غیره استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی ممکن است نشت پروتئین و واکنش های التهابی در مهار هستند از طریق کلیه ها inmunológico.IECA تضعیف سیستم می روند، ARBs می تواند از دست دادن پروتئین از طریق کاهش فشار در فیلترهای کلیه را کاهش دهد.

طب چینی گیاهی: تعدادی از داروهای گیاهی نیز در درمان از دست دادن پروتئین برای بیماران FSGS.Por مثال موثر، تاک خدا رعد و برق، دارچین، مردان سیچوان، و غیره می تواند باشد، کمک به کاهش پروتئین orina.Además، برخی از داروهای چینی دیگر می تواند جریان خون در کلیه ها و سرب عملکرد بهبود زخم بافت کلیه را افزایش می دهد، و برای درمان به طور عمده FSGS.

مهم نیست که اگر شما می خواهید را به طب غربی یا طب چینی، مطمئن شوید که شما مصرف مواد مخدر سمت راست. اگر شما هر گونه سوال، خوش آمدید با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: