چگونه به قطع کیست کیست کلیه کلیوی همانطور که من Grandes
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به قطع کیست کیست کلیه کلیوی همانطور که من Grandesچگونه به قطع کیست کیست کلیه کلیوی همانطور که من Grandes

چگونه به قطع کیست کیست های کلیوی به عنوان کیست های کلیوی بزرگ من Grandes RenalesLos جایگزین بافت کلیه عملکرد ذاتی به تدریج، بنابراین بیماران باید مایل به قطع تمام کیست های کلیوی به سرعت. چنین درمانی برای رسیدن به این هدف وجود دارد؟

اگر بیماران تنها یک کیست کلیه بزرگ ساده، جراحی گزینه خوبی را به طور مستقیم به حذف است. با این حال، اگر بیماران کیست های متعدد کلیه، جراحی ممکن است برخی از عوارض جانبی ایجاد و یا حتی به بافت funcionando.Para کلیه آسیب مدیریت این کیست های کلیوی با خیال راحت، بیماران درمان محافظه کارانه بهتر شرایط بود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان در بیمارستان Shijiazhuang شرکت Riñón.Hasta بیماری با بلوغ استفاده می شود در حال حاضر بسیاری از بیماران مبتلا به کیست های کلیوی و بیماری کلیوی poliquística.Por چه درمان می تواند این درمان توافق با هر دو کیست های کلیوی PKD کیست های کلیوی ساده و موثر؟

سه دلیل وجود دارد، از جمله:

کیست های کلیوی 1.Shrink simultáneamente.A همه بر خلاف جراحی، این برنامه خارجی از داروهای چینی در از بین بردن خروجی مایع از طریق ویژگی های دیوار کیستیک و گردش خون سیستم cuerpo.Todos تمرکز استفاده از گیاهان طبیعی، که دارای عوارض جانبی کمتری دارند. با بازجذب مایع خروج، کیست بزرگ کلیوی کوچکتر و کوچکتر شوند.

کیست 2.Prevenir عود تعداد renales.Un از بیماران مبتلا به کیست های کلیوی بعد از عمل جراحی عود. خوشبختانه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به جلوگیری از ترشح مایع از کیسه و جلوگیری از عود.

عملکرد بافت کلیه 3.Preservar: وقتی از بین بردن خطرات ناشی از کیست های بزرگ کلیوی، عملکرد بافت کلیه ذاتی نیز باید محافظت شود. سپس، بیماران می توانند کلیه خود را با خیال راحت زندگی می کنند.

از آنجا که اندازه و تعداد کیست های کلیه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، پزشکان ایجاد صدها نفر از فرمول در اینجا برای pacientes.Para مختلف دانم چه مواد مخدر باید خوردن، شما می توانید با ما بیشتر در مورد وضعیت پزشکی خود را از طریق پیام انجمن بگویید.





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: