چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از نفریت مزمن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مصرف 3.Limite از پروتئین و سدیمچگونه به منظور بهبود پیش آگهی از نفریت مزمن

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی از crónicaCrónica نفریت نفریت نیز گلومرولونفریت مزمن است که با پروتئینوری، هماچوری، فشار خون بالا و hinchazón.Debido شدت های مختلف از صدمه به کلیه، پیش آگهی بیماران تغییرات از فردی به فرد نامیده می شود . بنابراین، بهبود پیش آگهی بیماران نفریت مزمن نگرانی جدی می شود.

به منظور بهبود پیش آگهی بیماران، بیماران می توانند از روش های زیر را.

1.Controlar فشار خون بالا و پروتئین به طور فعال

فشار خون بالا و پروتئین عوامل مهم است که می تواند پیشرفت اسکلروز گلومرولی سرعت بخشیدن هستند، و کاهش عملکرد renal.Crónica نفریت معمولا باعث فشار خون بالا از طریق احتباس مایعات و سدیم، در حالی که از دست دادن پروتئین است با توجه به ساختار فیلتر کلیه آسیب دیده.

از آنجا که مهار کننده های ACE و ARBs باید اثر کاهش فشار خون بالا، که تسهیل پروتئین و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، می داروها ترجیح داده برای بیماران مبتلا به نفریت crónica.Con برای کاهش از دست دادن پروتئین، دوز باید بیشتر از بیماران تنها با فشار خون بالا شود. علاوه بر این، اگر سطح کراتینین در سرم بیماران بیشتر از 263umol / L است، باید سطح خود را از کراتینین و پتاسیم با دقت برای عوارض جانبی کنترل.

بیماری 2.Keep کلیه بدتر

عفونت ها، خستگی، بارداری، داروهای برای سمیت کلیوی، و غیره، می تواند همه باعث بدتر شدن نفریت مزمن، بنابراین بیماران باید با توجه به جلوگیری از این مشکلات در زندگی روزمره خود پرداخت.

مصرف 3.Limite از پروتئین و سدیم

یک رژیم غذایی دوستانه کلیه می تواند کمک به مدیریت عوارض مزمن نفریت و محافظت از بافت عملکرد کلیه را از آسیب بیشتر است. از این نقطه، که بیماران مبتلا به نفریت به دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم لازم است.

4. نگاهی به درمان سمت راست برای درمان ریشه مزمن نفریت

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی و خون آلودگی پاک کردن درمان ممکن است برای درمان ریشه مزمن نفریت استفاده می شود. انتخاب برنامه رژیم غذایی صحیح ممکن است باعث شود بیمار برای کنترل مشکل کلیه خود را از ریشه.

برای تعیین چگونگی بهبود گام پیش آگهی خود را، اگر شما این بیماری دکتر خود را آنلاین تماس بگیرید.

http://www.enfermedad-renal.com/nefritis/2078.html





:: برچسب‌ها: نفریت مزمن بهبود پیش آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: