آنها خواهد شد بچه های من تحت تاثیر قرار با PKD آینده بله من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنها خواهد شد بچه های من تحت تاثیر قرار با PKD آینده بله من

آنها خواهد شد بچه های من تحت تاثیر قرار با PKD آینده TengoEnfermedad اگر کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی شایع در países.Debido بسیاری است که این بیماری با یک اختلال ژنتیکی مرتبط است، بیماران باید بپرسید که آیا کودکان آینده خود خواهد شد PKD تحت تاثیر قرار.

دو نوع معمولی از بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد: ARPKD و PQRAD.ARPKD معمولا مرحله طفولیت آغاز می شود و نسبتا raro.PQRAD نیز بیماری کلیوی بزرگسالان پلی کیستیک نامیده می شود، و می تواند در هر سنی رخ دهد.

از آنجا که این بیماری یک بیماری ارثی کلیه است، بنابراین بیماران مبتلا به PKD کودکان آینده نیز می تواند این enfermedad.Si اتفاق می افتد به این بیماری، سعی کنید تا ببینید که آیا فرزند شما به این بیماری از توضیح زیر را داشته باشید .

شرط اول: اگر شما اتوزومال بیماری کلیه پلی کیستیک غالب میبرد، اما شریک زندگی خود را به سلامت است، فرزند شما به احتمال 50٪ از گرفتن این بیماری است.

شرط دوم: این نادر است که هر دو زن و شوهر PQRAD.Sin اما اگر این اتفاق می افتد، کودک شانس 75٪ که توسط این بیماری تحت تاثیر قرار است.

شرط سوم: اگر شما اتوزومال مغلوب بیماری کلیه پلی کیستیک، اما شریک زندگی خود را به سلامت است، فرزند شما به این بیماری ندارد.

شرایط و زمان آخرین: نادرتر از هر دو زن و شوهر شرط ARPKD. اگر متاسفانه، آن اتفاق می افتد. کودک آینده خواهد شد 100٪ شانس ابتلا به این بیماری داشته باشد.

به طور خلاصه

کودکان در حال حاضر از بیماران مبتلا به PKD شناخته شده در معرض خطر هستند برای این بیماری genética.Para یک کودک سالم، بیماران باید آزمایش می شود و یک دکتر در جزئیات در برنامه ریزی مشورت به یک bebé.Además اگر می خواهم یک کودک با خیال راحت، باید اطمینان حاصل شود که بیماری کلیوی و عوارض مربوط به کلیه اند کنترل شده بسیار bien.Si شما هر گونه کمک نیاز دارید، ما خوشحال به کمک هستند.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: