چه مدت می تواند شما را با تنها یک کلیه برای زنده ماندن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه مدت می تواند شما را با تنها یک کلیه برای زنده ماندن

چه مدت می تواند شما را تنها با یک RiñónPara مردم عادی زنده ماندن دو کلیه اندام لوبیا شکل در سمت قفسه صدری، یا در بدن humano.Ellos مسئول فیلتر کردن زباله و مایع هستند خون، تنظیم تعادل الکترولیتی و ترشح hormonas.Con از همه، دو کلیه می تواند سوخت و ساز بدن طبیعی بدن انسان به طور معمول پشتیبانی می کند. اما برای برخی از افراد، آنها تنها یک کلیه در هنگام تولد و یا پذیرش بیماران با پیوند کلیه نیز می تواند کلیه طبیعی لذت ببرید، دوز می تواند یک زندگی طولانی و سالم به عنوان مردم عادی زندگی می کنند؟ آیا در مورد آن نگران نباشید، مردم با کلیه سالم همچنین می توانید یک زندگی عادی.

چرا شما می توانید با یک کلیه زندگی می کنند؟

حتی افرادی با یک کلیه، که قادر به زندگی می کنند نفرون کلیه normal.Un زندگی شامل فراوان و این نفرون به نوبت کار، در یک کلمه، وجود دارد تنها یک دهم از نفرون در حال کار و دیگران descanso.Así در کلیه همچنین می توانید برای حفظ متابولیسم طبیعی کار می کنند.

با این حال، همین امر را تنها تحت شرایط که تنها کلیه به اندازه کافی سالم است، به عنوان من antes.De با یک کلیه ذکر در غیر این صورت، برای مردم، بافت کلیه شما در حال کار بیشتر از مردم عادی و در نتیجه بالاترین خطر این بیماری رنج می برند حمله renal.Y عملکرد کلیه به سرعت بیش از دو کاهش می یابد. امکان است، که توجه به حفاظت از تنها کلیه سمت چپ.

تغییر عادات غذا خوردن، اجتناب از داروهای سمی کلیوی، مصرف درمان چک مصرف آب کافی، ورزش، و دریافت پزشکی به طور منظم و به همین ترتیب می تواند کمک به محافظت از کلیه ها.

حال اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد امید به زندگی از مردم با یک کلیه یا درخواست پیشنهاد از درمان برای بیماری های کلیوی، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به بیماری -renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: