چگونه برای از بین بردن کم خونی در بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کم خونی در PKD؟چگونه برای از بین بردن کم خونی در بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

چگونه برای از بین بردن کم خونی در بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) کم خونی شایع است و اولین نشانه از بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماران کم خونی ممکن است علائمی مانند ضعف، خستگی و صورت رنگ پریده etc.Si درمان نشود تجربه، پیشرفت به renal.Por شکست بنابراین لازم برای درمان کم خونی شتاب پیش. بنابراین چه چیزی بیماران مبتلا به PKD برای از بین بردن عوارض.

علل احتمالی از کم خونی در بیماری کلیه پلی کیستیک:

1.La از دست دادن عملکرد کلیه: در موارد عادی، کلیه های سالم می تواند کمک به تولید اریتروپویتین (EPO)، که یک جزء لازم از سلول های قرمز sangre.Sin با این حال، برای بیماران مبتلا به PKD، کیست را بافت کلیه فضا، موثر بر توابع طبیعی و عادی کلیه. کلیه های آسیب دیده به اندازه کافی EPO را پشتیبانی نمی کند، در این زمان، بیماران ممکن است کم خونی رنج می برند.

احتباس 2.Toxinas در خون: عملکرد کلیه به دفع کم، بسیاری از مواد زائد در خون، به بدن انسان سمی است که باقی مانده است. زندگی سلول های قرمز خون است که توسط این سموم کوتاه.

به جز دو مورد قبلی، خونریزی طولانی مدت و سوء تغذیه نیز ممکن است به کم خونی کلیوی منجر شود.

چگونه برای درمان کم خونی در PKD؟

با توجه به علل، درمان ریشه PKD است معکوس کم خونی در عملکرد کلیه و کلید کاهش کیست و مهار رشد کیست.

ترکیبی از طب سنتی چینی و مدرن، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، فن آوری در تمام اندازه ها از کیست، که با این نسخهها کار به ترویج گردش خون به افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و غیر فعال سلول ضایعه متمرکز کیست دیوار مهار ترشح مایع کیست، به طوری که کیست های کلیوی را می توان با eficacia.Más مهم کنترل و تنگ علاوه بر این، با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ارائه مواد فعال به کلیه آسیب دیده می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه است.

با بهبود عملکرد کلیه، کم خونی خواهد شد تا حد زیادی حذف و بیماران می توانند احساس بسیار بهتر از antes.Si دوست برای دیدار با درمان ما را از بیماری کلیه پلی کیستیک، لطفا به ما ایمیل: enfermedad-renal@hotmail.com، اجازه دهید پیام ها و یا برقراری ارتباط با پزشکان ما آنلاین و ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: