چه کاری می تواند بیماران مبتلا به PKD برای کیست پاشیده شدن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه نفروپاتی پروتئین دیابتی شود؟چه کاری می تواند بیماران مبتلا به PKD برای کیست پاشیده شدن

چه کاری می تواند بیماران مبتلا به PKD به ترکیدن QuistesPKD کوتاه از بیماری کلیه پلی کیستیک است، به این معنی که بسیاری از کیست پر وجود دارد کوچک و بزرگ riñones.Con مایع گسترش رشد کیست، بیماران رنج می برند کیست خطر پارگی. کیست پشت سر هم می تواند به ادرار خون، عفونت و مشکلات دیگر منجر شود. پس چه می تواند بیماران برای جلوگیری از کیست PKD پاره.

زندگی Saludable.Pacientes 1.Estilo از بیماری کلیه پلی کیستیک باید کم نمک، کم پروتئین، چربی برای محافظت از توابع riñón.Y مانند غذاها به عنوان غذاهای ناسالم پردازش، ترشی، کباب کردن، باقی مانده و دیگر مواد غذایی کم اجتناب از مهار quistes.Además ترشح مایعات، سیگار، مشروب و هیچ مالیات غیر مستقیم جدی نیز برای جلوگیری از کیست پاره شود و به دنبال.

2. درمان Cirugía.Cuando کیست بزرگتر از 4 سانتی متر است، بیماران می تواند درمان cirugía.Con توسعه فن آوری را، بیماران می توانند از کیست بدون خطر عفونت، آسیب و عود خلاص شوید. بنابراین اگر کیست بزرگ و خطرناک است، را درمان به عمل جراحی است.

بیماران 3.Micro چینی پزشکی osmoterapia.Para بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست کوچک می تواند بزرگ و دوباره آن را می تواند رشد کند، اما دوباره و زمان عمل جراحی می تواند در مورد بافت کلیوی گرفته نخواهد شد daños.Micro چینی-طب درمان خارجی است. هنگامی که مواد مخدر فعال در خون آغشته، آنها می توانند در ترویج گردش خون کار می کنند، به طوری که نفوذ پذیری از دیوارها را می توان افزایش کیست و مایعات کیست می تواند دوباره به riñones.Además، اصول جریان داروهای دارایی نیز ممکن است سلولهای اپیتلیال غیر فعال به مهار کیست ترشح مایعات، کنترل رشد کیست.

هنگامی که کیست ها کنترل و جهانیان، بیماران مبتلا به PKD می تواند جلوگیری از کیست پاره شود و عملکرد کلیه نیز می تواند revertir.Ahora باشد، اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان برای PKD، شما می توانید پزشکان ما تماس آنلاین، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: