نکاتی برای درمان از دست دادن پروتئین بالا از نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه نفروپاتی پروتئین دیابتی شود؟نکاتی برای درمان از دست دادن پروتئین بالا از نفروپاتی دیابتی

نکاتی برای درمان از دست دادن پروتئین بالا توسط آلبومینوری و پروتئینوری نفروپاتی diabéticaLa علامت اولیه نفروپاتی دیابتی است، و ممکن است شدت renal.De آسیب بنابراین منعکس کننده، پروتئینوری سردرد برای این درمان pacientes.Cómo است از دست دادن پروتئین بالا در نفروپاتی دیابتی؟

چگونه نفروپاتی پروتئین دیابتی شود؟

به طور معمول، از دست دادن پروتئین در 24 ساعت کمتر از 150 بیماری کلیوی mg.La از عوارض شایع دیابت است، زیرا قند خون بالا می تواند رگ های خونی آسیب می رساند، در حالی که فیلتر کلیه عروق خونی کوچک تنها .

هنگامی که به دیابت باعث تغییرات گلومرولی غیر طبیعی، نفوذ پذیری از فیلتراسیون گلومرولی پروتئین غشاء aumenta.Más نشت گلومرول است که بالاتر از بازجذب توبولی کلیه، و در نتیجه از دست دادن پروتئین proteinuria.Cuando بیش از 3.5 گرم است / 24 ساعت، نشان می دهد پروتئین های سنگین. اگر سمت چپ به تنهایی، پروتئینوری، به نوبه خود، می تواند افزایش آسیب کلیوی القاء.

نکاتی برای درمان از دست دادن پروتئین

در درمانگاه، داروهای بسیاری است که می تواند به شما کمک کند با از دست دادن پروتئین در بیماران مبتلا به نفروپاتی diabética.Hoy مقابله، ما در اینجا به معرفی این داروها از منظر طب غربی و طب چینی وجود دارد.

طب غربی: در طب غربی در کاهش فشار در فیلترهای کلیه، حداقل هر دقیقه خون فیلتر تمرکز و proteinuria.Por عنوان مثال کاهش می دهد، مهار کننده های ACE معمولا برای درمان پروتئینوری خود استفاده می شود، به دلیل فشار خون می تواند بالا نیز پایین تر از فاکتور بیماران دیابتی خطرناک است. این داروها غربی معمولا می توانید با از دست دادن پروتئین به سرعت برآید.

چینی طب گیاهی: Pseudostellariae ریشه، ریشه glycyrrhizae، عصاره Leonuri، ریزوم Imperatae، دارچین، و غیره، همه اثر کاهش از دست دادن proteínas.Hierbas دارویی می توانید از طریق تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده کمک پروتئین سهولت رفع نشت، اما ممکن است زمان بیشتری برای بازی کردن اثر نیاز دارید.

با توجه به شرایط بیماری خود، پزشکان می تواند تعیین کند که آیا به استفاده از طب غربی و طب چینی. اگر شما نیاز دارید، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از مشاوره رایگان.





:: برچسب‌ها: درمان کلیه قرارداد ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: