Ashwagandha می تواند کیست کلیوی درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Ashwagandha می تواند کیست کلیوی درمان

شما می توانید Ashwagandha درمان کیست renalAshwagandha طب گیاهی است که در همه جا در هند دیده می شود. در بعضی از نقاط، آن است که برای بیماران مبتلا به renal.Puede کیست ashwagandha کمک کیست کلیه درمان تجویز؟

کیست کلیه

این یک اختلال شایع کلیه به ویژه برای افراد مسن است، و بسیاری از بیماری می تواند کیست کلیه، مانند عفونت، آسیب، آسیب به سم، اختلال ایمنی، و غیره باعث اگر کیست ساده کلیه ذخیره شده در کوچک، بیماران لازم نیست که در مورد سلامت خود نگران باشید. با این حال، اگر کیست کلیه بیشتر از 3 سانتی متر است، می تواند برخی از علائم و عوارض شود.

این یک سلول خاص، به نام سلول های اپیتلیال کیستیک، که مسئول ترشح مایع از کیسه نیست، بیماران کیست کلیوی پس از آن بزرگتر و بزرگتر می شود.

Ashwagandha برای بیماران کیست کلیه

Ashwagandha گیاه است که دارای خواص آنتی اکسیدان قوی و ظرفیت ایمنی mejora.Al به عنوان طب سنتی چینی است، این طب گیاهی هند است به طور گسترده ای برای درمان بیماری های مزمن ناشی از یک اختلال ایمنی مانند لوپوس استفاده می شود، تغذیه بدن، از بین بردن خستگی، فشار خون بالا، جلوگیری از عفونت، و غیره

اگر چه این گیاه دارای اثرات فوق، هیچ یک از آنها را بر روی کاهش کیست های کلیوی و یا به طور مستقیم از بین بردن کیست های کلیه، تمرکز دارد. با این حال، ashwagandha می کند کمک به مبارزه با عوارض کیست کلیوی.

نکته

اگر بیماران می خواهید امتحان کنید بهترین کیست کلیه خود را، که پیشنهاد را به دیگر medicamentos.En درمانگاه، بسیاری از داروهای گیاهی موثر در درمان کیست به عنوان مثال renales.Por ثابت شده است، پایه مادری beeltle sparganii و خاک موثر است در کاهش کیست کلیوی ناشی از بازجذب مایع از کیسه و غیر فعال از سلولهای اپیتلیال quísticas.Consulte با دکتر آنلاین که برای تعیین مواد مخدر برای شما مفید باشد.

علاوه بر این، اگر بیماران مایل به استفاده از ashwagandha، باید دکتر خود قبل از مصرف آن را در جزئیات مشورت کنید. در غیر این صورت، ممکن است برخی از عوارض جانبی است.





:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: