فشار خون بالا برای افراد مبتلا به PKD: علت و درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟فشار خون بالا برای افراد مبتلا به PKD: علت و درمان

فشار خون بالا برای افراد مبتلا به PKD: علت و درمان معمولا PKD اغلب با فشار خون بالا همراه است. از آنجا که فشار خون بالا، بیماران مبتلا به PKD رنج می برند علائم مانند سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ، و غیره، حتی جدی تر، فشار خون بالا می تواند ساخت تا روند فیبروز کلیوی. پس چگونه و چرا فشار خون بالا در افراد مبتلا به PKD به نظر می رسد؟ چه کاری می تواند بیماران به مراجعه علائم PKD.

بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

PKD کوتاه از بیماری کلیه پلی کیستیک، که بدان معنی است که بسیاری از مایع SAC کوچک و بزرگ گسترش کیست در کلیه وجود دارد. با بزرگ شدن کیست، بیماران ممکن است علائمی مانند فشار خون بالا، درد پشت، فشار خون و غیره را تجربه کنند. بیشتر به طور جدی، این کیست ها می تواند به اندازه کافی رشد بزرگ به علت نارسایی مزمن کلیه در دراز مدت.

چرا و چگونه PKD باعث فشار خون بالا؟

فشار خون بالا ناشی از ERP است، زیرا خوشه کیست که ظلم و ستم به بافت کلیوی نرمال، و در نتیجه ایسکمی anoxia- hypoperfusion کلیه renal.Y به افزایش رنین-آنژیوتانسین، که نشان دهنده افزایش انقباض رگ های خونی، منجر به فشار خون بالا.

چگونه برای درمان PKD با فشار خون بالا؟

به نظر درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک، بسیاری از درمان های فعلی مانند مهار کننده های ACE، مسدود کننده آنژیوتانسین II، این داروها هنوز هم برای درمان فشار خون بالا در بیماران مبتلا به مواد مخدر بیماری های کلیوی توصیه می شود پلی کیستیک. با این حال، این داروها می تواند وضعیت بیماری را تشدید و افزایش سطح کراتینین سرم.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر است از توابع هزینه رگ های خونی، ترویج گردش خون و از بین بردن لخته شدن خون، به طوری که فشار خون بالا می تواند bajar.Además، دیوار کیست نفوذپذیری را می توان با افزایش که کیست مایعات می تواند دوباره به خون جریان و متابولیزه با گردش خون، کاهش quistes.Además، دارو فعال می کیست غیر فعال دیواره های سلول های اپیتلیال مهار کیست ترشح مایعات، به طوری که کیست را می توان به طور موثر کنترل می شود.

با آسیب کیست، فشار خون بالا نیز می تواند remitido.Ahora شود، اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما برای ERP، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به بیماری کلیوی @ hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

 





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: