زردی است با نارسایی کلیوی مرتبط
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این درمان استفاده می کند هر دو طب چینی نرم افزار دهانزردی است با نارسایی کلیوی مرتبط

زردی است با شکست renalLa زردی همراه یک بیماری است که باعث پوست فرد و سفیدی چشم برای تبدیل شدن به میزان قابل توجهی بیماری amarillo.Esta است که معمولا از بیماری کبدی منجر شده است، اما برخی از بیماران با نارسایی کلیوی نیز زردی را تجربه کنند. نارسایی کلیه می تواند این بیماری شود؟

گزارش شده است که زردی دارد یک رابطه صمیمی با بیلی روبین، بیلی روبین تام pigmento.Si (TBIL) است بین 17.1 و 34.2 umol / L، چشم نمی تواند زردی را ببینید، پس از آن مغلوب است. با این حال، اگر TBIL بیش از 34.2 umol / L، ما می توانید ببینید که، البته، و اتوزومال است.

به طور معمول، بیلی روبین زیادی از بدن از طریق جهنم مرخص، و بخش کوچکی است که توسط دستگاه صفراوی و کلیه حذف شده است. از این نقطه، ما می دانیم که دفع بیلی روبین هیچ رابطه خاصی با کلیه ها.

در نارسایی کلیه، کلیه ها قادر به حذف مواد زائد و سموم eficazmente.Entonces، بیلی روبین را نمی توان به طور کامل حذف شده است. زردی سپس به آسانی آشکار. علاوه بر این، نارسایی کلیوی را می توان با اختلال لخته شدن خون، که سلول های قرمز خون را نابود خواهد به تحت تاثیر قرار دفع بیلی روبین مشخص می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، ما به نارسایی کلیوی در واقع ممکن است باعث شود سطح بالایی از بیلی روبین در بدن شناخته شده، منجر به بیماران ictericia.Si داده اند زردی خود را به خاطر یک مشکل کلیه به جای یک مشکل کبد، باید برخی از روش های درمانی را برای بهبود riñón.Sólo وضعیت آنها اگر کلیه ها می تواند کار خود را نسبتا به طور معمول انجام دهید، شما می توانید زردی شود از ریشه، رها شوند.

در سال های اخیر، روش های درمانی مختلف مانند نوآوری از طب سنتی چینی به طور گسترده برای درمان نارسایی کلیه استفاده می شود و بهبود درمان جدید با نام تجاری renal.Una تابع به نام "چهار درمانی" را نشان می دهد یک اثر بزرگ در درمان نارسایی کلیه.

این درمان استفاده می کند هر دو طب چینی نرم افزار دهان و خارجی از طب چینی برای بازگرداندن ساختار فیلتر از کلیه و dañadas.Con سلول کلیوی حفظ بهبود وضعیت کلیه، بیماران مبتلا به بیماری پوستی را بهبود بخشد.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2066.html





:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: