نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اصول رژیم غذایی برای پورپورا نفریت pacientesEn اصول رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت پورپورا

اصول رژیم غذایی برای پورپورا نفریت pacientesEn درمانگاه، بیماران مبتلا به نفریت پورپورا پوست بنفش، درد مفاصل، درد معده، هماچوری، و غیره برای مدیریت نفریت پورپورا داشته باشند، برنامه رژیم غذایی علمی نقش دارد مهم است. امروز، ما اصول علمی در رژیم غذایی این بیماران معرفی.

اصل 1: اجتناب از غذاهای مختلف آلرژیک

غذاهای آلرژیک یکی از علل عمده از نفریت پورپورا است، و بسیاری از غذاها حاوی پروتئین خاص می تواند púrpura.Estos نفریت القاء غذاها شامل عمدتا ماهی، میگو، تخم مرغ، شیر، لوبیا، آناناس، و غیره sucesivamente.Una هنگامی که بیماران آلرژیک هستند یکی از این مواد غذایی، آنها می توانند پیدا وضعیت آنها بدتر بیماری و کلیه ها مشمول مالیات.

بنابراین، بیماران مبتلا به نفریت پورپورا باید این غذاها اجتناب کنند. آنها همچنین باید به دور از سبزیجات جوانه گل تازه که هرگز خوردن باقی بماند.

اصل 2: ​​خوردن بیش غذاهای غنی از پروتئین و یا می تواند خون تغذیه

این غذاها برای سلامتی شما مفید است، به عنوان این غذاها می تواند نیازهای این بیماران را تامین کند. آنها گوشت به طور عمده چربی، گوجه فرنگی، لوبیا، و غیره هستند

اصل 3: خوردن بیش غذاهای غنی از ویتامین C

ویتامین C ممکن است به کاهش نفوذپذیری capilares.Comer کمک بیشتر غذای غنی از ویتامین C می تواند به بهبود این pacientes.Pomelo، پرتقال، لیمو، سیب، توت فرنگی، کیوی، علت و برخی از سبزیجات سبز غنی از ویتامین تنها C.The پورپورا نفریت بیماران می توانند بیشتر غذای غنی از ویتامین C خوردن، بنابراین شما می توانید تعداد زیادی از مزایای این مواد غذایی را دریافت کنید.

اصل 4: اجتناب از مصرف بالا در سدیم

وقتی کلیه ها آسیب می بینند، بیماران همیشه توصیه می شود به دنبال یک برنامه رژیم غذایی sodio.Esto کم است دلیل آن است که به احتمال زیاد به ماشه و یا بدتر فشار خون بالا و بیماران تورم مصرف سدیم اضافی.

این اصول از رژیم غذایی می تواند به نفریت پورپورا درمان تا کنون کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه رژیم غذایی، شما می توانید یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: