چین درمان کراتینین برای رسیدن به سطح بالا PKD درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای مدیریت تورم در پاهاچین درمان کراتینین برای رسیدن به سطح بالا PKD درمان

درمان چین برای درمان کراتینین بالا سطح PKD با توجه به سطح بالای کراتینین در PKD، افراد مختلف را tratamientos.en مختلف چین، بیماران چینی را ترجیح می دهم به درمان پزشکی داروهای گیاهی که ممکن است کنجکاو occidentales.Usted برای او. در حال حاضر، من یک مرور کلی از آن را.

چینی درمان درمان سرپایی، بر اساس برنامه رمان از دستگاه های پزشکی و اسمز گیاهی است. این درمان قصد دارد تا گیاهان موثر برای کاهش کیست و سپس اخراج مایع از کیست بدن در کیست های کلیه عمل می کنند. با کمک نافذ و اسمز دستگاه های موثر، داروهای موثر هستند کلیه آسیب دیده توسط نرم افزار خارجی آغشته، در نتیجه دستیابی به هدف کاهش کیست های کلیوی، ترمیم آسیب کلیوی، بهبود عملکرد کلیه، تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان PKD کراتینین بالا.

همراه با درمان کیست های کلیوی، اختلال عملکرد کلیوی می تواند اطمینان از بازیابی و به تدریج بهبود یافته است. سطح بالای کراتینین در PKD در نهایت می تواند در درمان چین خطاب شود. و این غیر ممکن است رخ دهد دوباره و دوباره. در بیشتر بیماران با درمان چینی، امن است و اثبات شده است به هیچ عوارض جانبی آشکار از طریق سال از کاربرد بالینی. این درمان بسیاری از بیماران با سطح کراتینین بالا PKD را نجات داد، و تا به نور و گرما را برای هزاران نفر از خانواده های بیماران تا به امروز انجام شده است.

علاوه بر این، رژیم غذایی همچنین باید توجه به بیماران مبتلا به کراتینین بالا سطح PKD پرداخت. اول، کنترل مصرف نمک. بیماران مبتلا به کراتینین بالا باید مواد غذایی است که بیش از حد شور خوردن نیست و باید رژیم غذایی کم نمک را حفظ کند. مصرف نمک روزانه نباید بیش از 3 گرم باشد. دوم، غذاهایی که در بالا و بالا پتاسیم فسفر غنی است باید اجتناب شود. سوم، توجه به مواد غذایی حاوی پروتئین بالا است. مجموع غذاهای پروتئین باید 20-30 گرم یک روز تجاوز نمی کند. در نهایت، سبزیجات باید نفت کمتر در هنگام پخت قرار داده است. علاوه بر این، بیماران باید غذاهای سرخ کردنی و چرب اجتناب کنند.

اگر شما هنوز هم برخی از سوالات در مورد رژیم غذایی روزانه و یا در سطح بالا درمان های چینی PKD کراتینین، شما می توانید کارشناس آنلاین ما کمک بخواهد و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است. آنها شما را پاسخ خود را فورا به من بدهید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/565.html





:: برچسب‌ها: درمان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: