بهترین مواد غذایی برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای مدیریت تورم در پاهابهترین مواد غذایی برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک

بهترین مواد غذایی برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک سندرم نفروتیک بسیاری از مردم، به خصوص سلامت کودکان تاثیر می گذارد. به منظور مدیریت مشکلات و عوارض سندرم نفروتیک به طور موثر، پزشکان امیدوارم به بهترین و مناسب مواد غذایی برای بیماران خود.

به عنوان یک بیماری شایع گلومرولی، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک داشته پروتئین های سنگین و تورم آشکار است. از این نقطه، غذاهای مفید بهتر به حال یکی از خواص زیر است. آن ها هستند:

از دست دادن پروتئین -reducing

تسهیل احتباس

-protection از عملکرد کلیه باقی مانده

بانک افزایش در میزان فیلتراسیون گلومرولی

با توجه به این شرایط، چند مواد غذایی می تواند کمک به درمان سندرم نفروتیک. برای یک لیست از این غذاها در جزئیات، شما می توانید به sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل. سپس، متخصصین تغذیه در اینجا می تواند به شما فورا پاسخ دهد.

1.Pepino

خیار می تواند کلیه را تحریک به تولید ادرار بیشتر، از بین بردن نتیجه fluido.En بیشتر، تورم یا ادم بیماران aliviaron.Además، خیار، پرتقال، کرفس، و برخی از غذاهای دیگر نیز می تواند کنترل فشار خون بالا کمک کند بیماران، اگر فشار خون بالاتر از نرمال است.

2. تخم مرغ

هنگامی که سیستم فیلترینگ از کلیه آسیب دیده است، غذاهای ناقص غنی از پروتئین خواهد بار در کلیه را افزایش می دهد و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها به راحتی. تخم مرغ یک منبع بزرگ از پروتئین با کیفیت بالا است که نه تنها می تواند ارائه پروتئین، اما بار بر روی کلیه ها نیز کاهش است.

3. قره قاط

این مواد غذایی سرشار از ویتامین C است، که یک آنتی اکسیدان شایع است. آنتی اکسیدان ها می تواند رادیکال های آزاد از بدن از بین بردن، و همچنین به محافظت از بدن و کلیه ها آسیب برساند. علاوه بر این، زغال اخته بزرگ مواد غذایی برای پیشگیری و درمان عفونت ادراری، در حالی که بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک ممکن است در افزایش خطر ابتلا به عفونت های مختلف می شود است.

اگر شما یا فرزند شما در حال تجربه این وضعیت، شما می توانید مقدار سمت راست از این مواد غذایی در، برنامه رژیم غذایی خود را اضافه کنید. این خوب است برای سلامتی شما است.

http://www.enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/2048.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: