تورم در پاها با نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای مدیریت تورم در پاهاتورم در پاها با نفروپاتی دیابتی

تورم در پاها با نفروپاتی دیابتی شروع نفروپاتی دیابتی است که اغلب توسط بسیاری از مشکلات دیگر همراه، به عنوان تورم در پاها فقط یک علامت شایع است. تورم پاها معمولا توسط بیش از دیابت ایجاد می شود.

علل تورم پا برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

اگر به طور موثر کنترل نمی قند خون بیماران دیابتی مطرح شد که می تواند نوروپاتی دیابتی القا، به ویژه در پاها و پاها. همراه با نوروپاتی در پاها، بیماران ممکن است پیدا کردن تورم در پاها به راحتی.

وقتی کلیه ها از دیابت مبتلا شده است، آنها قادر به حذف مایع اضافی را از بدن به طور موثر. به عنوان مایع اضافی را حفظ در پاها، این علامت به نظر می رسد. علاوه بر این، فیلتراسیون غشاء می کند نشت پروتئین کلیه از کلیه آسیب دیده به ادرار، و در نتیجه فشار اسمزی کمتر از پلاسما. این طول می کشد در اندام تحتانی بیشتر مایع.

چگونه برای مدیریت تورم در پاها؟

بر اساس دلایل فوق، ما برخی از داروهای است که می تواند کنترل این مشکلات کمک کند توصیه می کنم. برای مثال:

1. پا حمام

شما می توانید کمک به بهبود گردش خون در سراسر بدن، به خصوص پاها و پاها. هنگامی که خون به طور معمول در این مناطق جریان، مایع، شکر، محصولات بیشتر زباله و مواد سمی ممکن است از بدن از طریق جریان خون برداشته می شود. سپس، نوروپاتی دیابتی، و احتباس مایعات به طور موثر اداره می شود.

2. داروها

در درمانگاه، برخی داروها مانند دیورتیک قادر به تحریک کلیه ها به تولید ادرار بیشتر، مصرف بیش از مایعات بدن. مهم این است که برای مصرف دارو مناسب، بنابراین شما می توانید با دکتر خود را آنلاین چک کنید برای شناسایی داروی مناسب برای شما.

3. پاک کردن خون آلودگی درمانی

این یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است، به عنوان نه تنها می تواند خون آلوده تمیز، بلکه عادی گردش خون و تعمیر خون آسیب دیده سلول های کلیوی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت کنید.

http://www.enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/2047.html





:: برچسب‌ها: تورم در پاها ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: