درمان طبیعی برای نارسایی کلیه در سالمندان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برادرمان طبیعی برای نارسایی کلیه در نارسایی کلیه سالمندانی نارسایی کلیه در سالمندان

درمان طبیعی برای نارسایی کلیه در نارسایی کلیه سالمندان یک بیماری جدی است که سلامت بسیاری از افراد مسن را مبتلا است. هنگامی که بیماری کلیوی end-stage بدتر، ممکن است پیشنهاد به انجام دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، افراد مسن معمولا می خواهید برای پیدا کردن برخی از درمان های طبیعی به جای این درمان.

از آنجا که نارسایی کلیه مرحله نهایی بیماری مزمن کلیه است، بیماران باید از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند. در این مورد، برخی از روش های درمانی هنوز هم می تواند برخی از بیماران کلیوی را ذخیره کنید، اما نه همه بیماران می توانند از این درمان بهره مند شوند.

هنگامی که آنها برای نارسایی کلیه در درمان های طبیعی سالمندان مفید است؟ عامل تعیین است که منجر بیماران عملکرد کلیه و دفع ادرار.بالاتر تابع خود کلیه و افزایش ادرار، بزرگترین فرصت ما برای نجات کلیه خود را.

اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و دفع ادرار، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و آلودگی درمان پاک کردن خون ارزش امتحان کنید. هر دو از این دو درمان می تواند کمک به حذف مواد شیمیایی زاید را از بدن، گسترش عروق خونی، افزایش جریان خون به کلیه ها و درخواست خود شفا سلول های ذاتی کلیه سیستم. این اثرات درمانی اما نمی سلول های مرده اختلال کلیوی می تواند بهبود امن تدریجی دست یابد. هنگامی که این سلول ها به عمل حالت عادی بازگشت، سلامت کلی از بیماران را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.

با این حال، اگر بیماران هیچ عملکرد کلیه، دو درمان فوق کمک نمی درمان موثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. در این مورد، اگر افراد مسن نمی خواهید را به دیالیز یا پیوند کلیه، ممکن است پیشنهاد به سلول های بنیادی درمان. سلولهای بنیادی می تواند به سلول جدید کلیه افتراق و جایگزین سلول نکروز کلیه برای فیلتر کردن خون و تنظیم محیط داخلی.

وضعیت بیماری بیمار تعیین طرح درمان کنید. برای درمان مفصل توصیه می شود بیشتر در مورد شرایط خود را به ما بگویید آنلاین.





:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: