چه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه

چه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه اگر شما یا خانواده شما اتفاق می افتد به با CKD گرفتار شود، سپس به دنبال من برای دریافت پاسخ.

کلیه نقش مهمی در بسیاری از جنبه های بازی، به عنوان مثال، تصفیه خون، حفظ تعادل اسید و باز و الکترولیت آب توازن و تولید ادرار، ترشح هورمون و غیره.

با توجه به صدمه به کلیه ها، این اندام لوبیا شکل است که قادر خواهد بود به کار normal.For کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی، شما نیاز به ایجاد برخی از تغییرات در رژیم غذایی.

چه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه؟

در اینجا، ما این موضوع را از جنبه های زیر مورد بحث:

حد مصرف سدیم خوردن فرآورده های کمتر مورد پسند می تواند کمک به رفع احتباس مایع در اطراف پلک ها، مچ پا، دست و سایر اعضای بدن، در عین حال، فشار خون بالا نیز می تواند به عنوان به مقدار خاص disminuida.En شود، لطفا بلافاصله گزارش دکتر sjzhospitalrenal@hotmail.com بفرستید!

مصرف کم پروتئین پروتئین حد رژیم غذایی می تواند به کاهش بار riñones.Sin اما برخی از محصولات از پروتئین با کیفیت بالا نیز ممکن است لازم باشد، برای مثال، گوشت بدون چربی، ماهی، شیر، تخم مرغ، و غیره کمک .

سطح پتاسیم بالا از پتاسیم می تواند باعث ضربان قلب شما نامنظم، اگر به درستی کنترل نمی شود، می تواند شکست cardíaca.De بنابراین، بیماران بهتر اجتناب از خوردن این غذاها کرده بود، کره بادام زمینی، سیب زمینی، موز، اسفناج شود، و غیره

رژیم غذایی کم فسفر فسفر کمک می کند تا حفظ استخوان های محکم و sanos.Sin با این حال، بیش از فسفر می تواند به از دست دادن کلسیم و استخوان ضعیف و quebradizos.Y غذاهای فسفر بالا منجر شود معمولا در توفو یافت، حبوبات، بادام زمینی، نوری، کبد گوشت خوک، amanita و غیره.

نوشیدنی به طور کلی، اگر تورم شدید وجود دارد، مصرف آب باید محدود شود. قربانیان می توانند الکل در اعتدال نوشیدن. نوشیدن چای سبز برای کمک به دفع سموم. نوشیدن برخی از آب تازه و یا آب سبزیجات تحت هدایت متخصص تغذیه یا دکتر خود.

چه در مورد آنچه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیوی، به یاد داشته باشید که پزشکان ما آنلاین همیشه اینجا برای کمک به روشن است. موفق باشید!

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/284.html





:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: