آب از بیماران سطح بالا کراتینین برگ تلخ
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 سطح کراتینین بالاآب از بیماران سطح بالا کراتینین برگ تلخ

آب برگ تلخ توسط کراتینین بالا مقدار زیادی از سطح pacientesUna از مردم تمرین آب برگ تلخ به نوشیدن برای سلامت خود و سطح کراتینین bienestar.Alto است به علت رسوب کراتینین اضافی، یک محصول زائد در sangre.Puede کمک می کند تا آب برگ تلخ نیست. سطح کراتینین بالا؟

برخی از افراد ادعا می کنند برگ تلخ خوب است برای riñones.Nuestros کلیه نقش مهمی در پاکسازی بدن از طریق از بین بردن مواد شیمیایی و سموم بازی مواد مضر desecho.Cuando حمله به بدن، کلیه ها ممکن است dañados.Entonces قادر به اثبات رسیده است در زدودن سموم از بدن موثر برای حذف کراتینین و دیگر مواد fondo.Hoja تلخ نیست، پس از آن می تواند به کاهش بار بر روی کلیه ها کمک و محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است.

برگ تلخ نیز برای قدرت شفا آن شناخته شده است، و برگ تازه آب تلخ می تواند این قدرت شفا حفظ بسیار تلخ برگ bien.Hervir یا پخت و پز را کاهش می دهد بیماران potencia.Si مایل به استفاده از برگ تلخ، بهتر است را انتخاب کنید به نوشیدن آب برگ تلخ تازه برای منافع خود را به عنوان آنجا که ممکن است.

از این دو جنبه، آب برگ تلخ می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا با افزایش میزان دفع کراتینین و کمک در بهبود سلول کلیوی discapacidad.Sin اما از مزایای این نوشیدنی محدود است، بنابراین غیر ممکن است برای بیماران به کاهش سطح کراتینین به وضوح بهبود یافته است.

همچنین، اگر غلظت بالایی از کراتینین به مشکلات کلیوی و بیماران مرتبط نیز تورم و فشار خون بالا باید مقدار مصرف خود را از این jugo.Para نظارت می دانم که چگونه تلخ برگ آب می تواند مست بدون عوارض سمت، شما می توانید سطح کراتینین در فرم زیر و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

برای کاهش سطح ریشه کراتینین، بیماران همچنین باید برخی از درمان های تعمیر کلیه را برای بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و سطح عملکرد کلیه است.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2011.html

 





:: بازدید از این مطلب : 789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: