بامیه غذایی خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بامیه غذایی خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است

بامیه گیاهی است که در آب و هوای گرم رشد می کند. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، که به طور کلی توصیه خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر، اما نه بیماران todos.Pueden مبتلا به بیماری کلیوی خوردن بامیه؟ آیا این خوب است یا بد برای بیماران کلیوی سبزی؟

اول، ما باید بدانند بامیه سبزیجات مغذی است، بنابراین ما می تواند مزایای بهداشتی برای ما اضافه کنید در صورت استفاده بامیه correctamente.Debido شامل بدون چربی و یا کلسترول، اما غنی از فیبر قابل حل، که به علت خطر چربی خون و یا کلسترول در خون از pacientes.Lo است که غنی از فیبر محلول می تواند سلامت دستگاه digestivo.Con از پیشرفت بیماری کلیه را بهبود بخشد، بیماران کلیوی به طور کلی در افزایش خطر ابتلا به اختلالات گوارشی، یبوست ، کاهش اشتها و مشکلات دیگر. در اینجا، بامیه مفید است.

دوم، بامیه سرشار از مواد معدنی ضروری و ویتامین C. وقتی کلیه ها می تواند تولید به اندازه کافی EPO است، کم خونی کلیه ها و کمبود آهن رخ می دهد بامیه fácilmente.La غنی از آهن است، که می تواند کنترل کمک renal.La ویتامین C یک آنتی اکسیدان کم خونی مشترک، که ممکن است حفظ عملکرد بافت کلیه باقی مانده و کمک به تحریک سیستم ایمنی بدن بیماران است.

در نهایت، این سبزی منبع خوبی از اسید فولیک و ویتامین B-6.Ambas از این دو ماده می تواند کمک به ترویج سوخت و ساز بدن از بیماران کلیوی و توسعه فیزیکی است.

از بامیه می تواند منافع بسیاری برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را، این بیماران ممکن است فکر می کنم آنها می توانند از این سبزی مصرف libremente.Sin اما این تفکر اشتباه است. دلیل این است که بامیه همچنین حاوی میزان بالایی از اگزالات است که می تواند خطر ابتلا به سنگ renales.Si بیماران سنگ کلیه پلی کیستیک یا سابقه بیماری کلیوی باید محدود و یا جلوگیری از این سبزی افزایش می دهد.

مسئول بهداشت و ایمنی بیماران کلیوی که بود بهتر از دکتر آنلاین در جزئیات قبل از تعیین چگونگی به غذا خوردن بامیه هر زمان مشورت شود.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/288.html





:: بازدید از این مطلب : 3488
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: