درمانی برای کلیه آتروفیک سمت چپ
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های نوین برای کلیه آتروفیک سمت چپدرمانی برای کلیه آتروفیک سمت چپ

درمانی برای کلیه izquierdoRiñón آتروفیک آتروفیک به معنی اندازه کلیه ها به کمتر از نصف اندازه normal.Si کاهش می یابد آیا بیماران مبتلا به کلیه آتروفیک چپ باید خواهید برای پیدا کردن یک درمان برای نجات کلیه چپ او.

درمان مرسوم برای کلیه آتروفیک سمت چپ

چند شرایط می تواند کلیه چپ آتروفیک، که درمان متداول است به تجویز داروهای برای کنترل علائم بیماران، مانند تورم، فشار خون بالا، پروتئینوری شود، و به همین ترتیب sucesivamente.Aunque این داروها می تواند مشکل کلیه بیماران مدیریت، تا حدی، اثر درمانی است تا آشکار نیست.

اگر در سمت چپ و راست هر دو بیمار کلیه آتروفیک هستند، آنها ممکن است نیاز به شروع دیالیز به پاک خون خود و نگه داشتن básica.Sin زندگی شما اما دیالیز می تواند کلیه جهانیان بازیابی نیست.

درمان های نوین برای کلیه آتروفیک سمت چپ

در مقایسه با طب غربی، طب چینی خوبی برای درمان بیماری های مزمن و تعمیر سلول های آسیب دیده، از جمله سلول های riñón.De با توجه به اندازه کلیوی بیماران است، سطح عملکرد کلیه، سطح کراتینین، به علت زمینه ای از انقباض کلیه، و برخی از گزارش تست های دیگر، پزشکان طب راست تجویز برای بازسازی بیماران ساختار کلیه و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بافت.

از طریق CT، پزشکان می تواند محل آسیب کلیوی تعیین و مواد تشکیل دهنده موثر دامنه پزشکی از آسیب کلیوی directamente.Tiene اموال فعال شدن استاز خون از بین بردن، بالا بردن اسمزی و شرایط کمبود اکسیژن کلیوی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و ضد التهاب.

اگر چه طب گیاهی چینی می تواند کمک موثر درمان کلیه آتروفیک، معمولا نیاز به زمان زیادی برای نقش خود را بازی و طعم بسیار amargo.En از این، کارشناسان بر این باورند کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نوآوری china.Se طب سنتی می تواند نقطه ضعف از طب سنتی چینی، غلبه بر آن را به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی از این داروها است.

البته، طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری pacientes.Para برای شما تعیین برنامه رژیم غذایی شخصی بستگی دارد، شما می توانید یک پیام را به enfermedad-renal@hotmail.com ترک.





:: برچسب‌ها: درمان آتروفی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 3127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: