سعی کنید برای توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم برای مرحله 4 بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مشاوره رژیم غذایی توصیه شده برای بیماران مبتلا به FSGSسعی کنید برای توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم برای مرحله 4 بیماران مبتلا به FSGS

   سعی کنید برای توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم برای مرحله 4 pacientesEscenario 4 FSGS FSGS می توانید تعدادی از مشکلات شود، در حالی که یک برنامه رژیم غذایی سالم می تواند کمک به کنترل این مشکلات و پیشگیری از عوارض graves.Si شما این مشکل، شما می خواهید بدانید چگونه به منظور توسعه یک برنامه رژیم غذایی صحیح برای بیماران مبتلا به گام FSGS 4.

مشاوره رژیم غذایی توصیه شده برای بیماران مبتلا به FSGS

با توجه به شرایط بیماری از بیماران، متخصصین تغذیه کلیوی می تواند میزان سدیم، پروتئین، پتاسیم، فسفر و دیگر مواد مغذی تعیین به on.The اصل است به کاهش بار بر روی کلیه ها، مدیریت برخی از مرحله 4 علائم FSGS و عوارض، و حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده است.

برنامه رژیم غذایی فرد باید از فردی تغییر به persona.Si شما می خواهید برای دریافت برنامه رژیم غذایی شخصی و یا دستور، شما می توانید تدریس خصوصی در خانه یا ایمیل دکتر به sjzhospitalrenal@hotmail.com.Estamos خوشحالم برای کمک به رایگان در هر مشورت زمان.

برخی از پیشنهادات دقیق مرحله 4 FSGS رژیم غذایی

1. دنبال یک رژیم غذایی در کم سدیم و پروتئین کم

مصرف سدیم محدود و پروتئین اصل اساسی برای بیماران renales.Esto است می تواند بار بر روی کنترل کلیه کمک تورم و فشار خون بالا را کاهش می دهد، و محافظت از بافت عملکردی کلیه باقی مانده است.

2.Comer میوه ها و سبزیجات بیشتر

گزارش شده است که یک برنامه رژیم غذایی گیاه خواران می تواند پیشرفت FSGS.Sin بیماری کلیوی کند با این حال، در مرحله 4، بیماران باید با توجه به سطح خود را از پتاسیم در sangre.Si پرداخت بالاتر از نرمال است، بیماران باید سبزیجات پتاسیم کم و میوه را انتخاب کنید.

3.Choose محصولات غلات درست و فراورده های لبنی

اگر بیماران مبتلا به FSGS می غلات خوردن و فراورده های لبنی بستگی دارد در درجه اول در سطح فسفر pacientes.Si طبیعی است، بیماران هنوز هم می تواند غلات و محصولات لبنی می خورند. اگر شما باید مصرف خود را محدود نمی کند.

اینها تنها برخی از پیشنهادات رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به مرحله 4 FSGS.Para بیشتر در مورد آن را یاد بگیرید، شما می توانید خدمات آنلاین مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/fsgs-dieta/533.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی FSGS، FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: