آیا قابل درمان سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا قابل درمان سطح کراتینین بالا

آیا کراتینین سطح بالا TratableLa کراتینین است یک محصول زائد سوخت و ساز بدن عضلانی در sangre.Si بالاتر از نرمال است، برخی از درمان های مورد نیاز برای مدیریت creatinina.Es بالا قابل درمان کراتینین بالا؟

به طور معمول، کلیه ها مسئول برای از بین بردن مواد زائد از جمله کراتینین creatinina.Si تجمع خون اضافی، درمان است که می تواند تولید کراتینین کاهش و یا افزایش میزان دفع کراتینین مفید هستند.

مرحله 1: ساخت شکل گیری کراتینین روشن

کراتینین از کراتین در طول muscular.Desde سوخت و ساز بدن سرچشمه این نقطه، به دور از غذاهایی که حاوی کراتین و کاهش سطح فعالیت بدنی می تواند به کاهش تشکیل کراتینین خون کمک بماند.

مرحله 2: کاهش سطح کراتینین بالا به طور مستقیم

در درمانگاه، بسیاری از داروها و درمان های می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا به عنوان مثال directamente.Por کمک، طب غربی دهان، طب چینی، دیالیز یا کلیه پیوند دهان، حتی گزینه های درمانی برای بیماران مبتلا به بالا هستند از creatinina.Consulte با دکتر آنلاین که برای تعیین دارو یا درمان در کاهش سطح کراتینین بالا موثر است.

مرحله 3: بهره برداری کامل از ارگانهای دفعی

علاوه بر کلیه ها، پوست و دستگاه گوارش نیز می تواند کمک به از بین بردن فرآورده های desecho.Compresión گرم می تواند گردش خون در سراسر بدن را تحریک و همچنین کلیه ها، به طوری که کلیه می تواند خون در هر دقیقه فیلتر کنید. برای افزایش پوست و دفع روده، بیماران می تواند درمان شود و دارو انما حمام درمانی.

مرحله 4: درخواست برخی از درمان های کمکی

درمان های بالا می تواند معامله با creatinina.Sin بالا کمک کند اما اگر آنها می خواهند به منظور افزایش اثر درمانی. برخی از درمان های است که می تواند سلول های کلیه ذاتی حفظ و بهبود سلامت کلی pacientes.De با توجه به وضعیت بیماری بیماران، پزشکان ممکن است برخی از روش های درمانی دیگر مانند طب سوزنی مورد نیاز است نشان می دهد، فتیلهگذاری، چرخه درمان، حمام پا، و غیره.

هر چیزی اشتباه شده توسط سطح کراتینین بالا؟ شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/531.html





:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: