آیا می توانم بیماران مبتلا به نارسایی با استفاده از آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم بیماران مبتلا به نارسایی با استفاده از آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت کلیه

شما می توانید بیماران مبتلا به نارسایی با استفاده از آنتی بیوتیک برای جلوگیری از بیماران infeccionesLos مبتلا به نارسایی کلیه با اختلال ایمنی هستند بسیار آسان برای به عفونت های است که می تواند صدمه به کلیه adicional.En این زمان آیا برای استفاده از آنتی بیوتیک ها برای تبدیل شدن به موضوع را بدتر می شود حمله کلیه اخلال به بیماران مبتلا به اختلال مورد renal.Este خواهد بحث در مورد استفاده از آنتی بیوتیک قوانین داشته باشد.

در برخی شرایط، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی واقعا نیاز به آنتی بیوتیک برای کنترل بیماری خود را. اما اکثر آنتی بیوتیک نیاز به توسط کلیه متابولیزه می شود، گاهی اوقات حفظ مواد مخدر می تواند بافت های آسیب کلیوی بیماران renales.Para مبتلا به نارسایی کلیه مبتلا به اختلالات متابولیک، پزشکی باعث آسان به حفظ شود. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بهتر اجتناب از بود با استفاده از آنتی بیوتیک است. اگر دارو لازم است، بیماران باید تحت پیشنهادات پزشکی گرفته و جلوگیری از آنتی بیوتیک ها به سمیت کلیوی.

برای کاهش آسیب های ناشی از آنتی بیوتیک ها، بیماران می توانند مراحل مانند آب آشامیدنی بیشتر در شرایط فیزیکی ثابت خود را، افزایش حجم خون، اصلاح اختلالات الکترولیتی و غیره on.In به طور کلی، بیماران با نارسایی کلیوی باید با احتیاط در ساخت antibióticos.Deberían توجه بیشتر به افزایش تغذیه و افزایش ایمنی خود را برای جلوگیری از عفونت بدون آنتی بیوتیک و یا آنتی بیوتیک ها کمتر به همان اندازه که ممکن است بهترین حفاظت riñones.Deberían خود توجه بیشتر به افزایش تغذیه و افزایش ایمنی خود را برای جلوگیری از عفونت بدون آنتی بیوتیک و یا آنتی بیوتیک ها کمتر به همان اندازه که ممکن است بهترین محافظت از کلیه ها خود را.

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، مهم ترین چیز است به عقب عملکرد کلیه خود را، به طوری که آنها می توانند از شر علائم و داروهای پزشکی raíz.Micro-چینی Osmotherapy باید اولین انتخاب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شود خود را دریافت کنید.مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر است از توابع به صرف رگ های خونی به افزایش پرفیوژن خون در کلیه ها، ضد التهاب برای جلوگیری از آسیب کلیوی کلیه، ضد یخ به ترویج گردش خون سموم صاف و تمیز کاهش رسوب desechos.En کمک پزشکی، کلیه هیپوکسیک ایسکمیک پاسخ های ایمنی و فوق العاده می تواند مسدود و عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است.

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید استفاده از آنتی بیوتیک جلوگیری از و انواع و دوز دارو باید توسط پزشک خود را با توجه به وضعیت جسمی خود específica.Y پیشنهاد در حال حاضر اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دانش ما از شکست درمان و یا کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1998.html





:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: