این درست به خوردن پیاز با سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این درست به خوردن پیاز با سطح کراتینین بالا

خوب غذا بخورید پیاز با پیاز creatininaLa بالا است گیاهی است که می تواند عطر و طعم به بسیاری از غذاهای اضافه، به طوری که توسط بسیاری از سطح personas.Alto کراتینین دوست می اختلالات بسیاری از بیماران salud.Pueden با کراتینین بالا خوردن پیاز را آشکار؟

سطح بالای کراتینین

کراتینین در طول متابولیسم در عضلات تولید می شود. معمولا، می توانید کلیه دفع oportuna.Sin کراتینین اما اگر چنین کراتینین و یا مقدار کراتینین ترشح کاهش، سطح کراتینین در تا anormal.En این مورد را افزایش می دهد خون است، آن را کاملا ضروری به دنبال برنامه رژیم غذایی برای کاهش بار کلی و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

پیاز برای بیمارانی که از سطح بالایی از کراتینین رنج می برند مفید است

پیاز حاوی مواد مغذی غنی مانند پتاسیم، ویتامین C و اسید فولیک، روی، فیبر و مواد پیاز on.These بنابراین من مزایای زیر را برای بیمارانی که از سطح بالایی از کراتینین رنج می برند ساخته شده است.

عروق -Expandir: و پروستاگلاندین گشادکننده عروق که می تواند دفع سدیم قوی باعث کاهش alta.Si فشار سطح کراتینین خون بالا در بیماران ناشی از بیماری کلیه است، و کنترل فشار خون بسیار مهم است.

-Regular و گردش خون سیستم: سطح بالای کراتینین رخ می دهد رسوب کراتینین sangre.El عادی اضافی از جریان خون می تواند کلیه را تحریک به حذف بیش از کراتینین در orina.El گوگرد و فلاونوئیدها در پیاز تنها کمک می کند تا برای تنظیم گردش خون.

- حفاظت از بافت و کلیه عملکرد باقی مانده: پیاز یک منبع بزرگ از ویتامین C، که می تواند کمک به حفاظت از مشاغل از کلیه باقی مانده، که می تواند سطح کراتینین بالا تا حدی افزایش یافته جلوگیری است.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که بیماران مبتلا به کراتینین بالا گرفتن بسیاری از مزایای cebolla.Sin این بدان معنا نیست که این بیماران می توانند پیاز خوردن libremente.Si می خواهید برای تعیین مقدار پیاز به غذا خوردن با خیال راحت، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/528.html





:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: