مقابله کراتینین و GFR 3.01 24
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مقابله کراتینین و GFR 3.01 24

او از نارسایی مزمن کلیه برای چند años.Ahora رنج می برد، سطح کراتینین من 3.01 از mg / dl است و GFR 24 میلی لیتر / min.Cómo معامله است با این مشکل؟

در درمانگاه، میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) می تواند بیماری را پنج مرحله کلیوی تقسیم می شود. 24 نشان می دهد GFR مرحله 4 بیماری کلیوی crónica.En این مورد، درمان فوری و موثر می تواند آسیب کلیوی معکوس و بهبود GFR از بیماران با موفقیت.

در اینجا، ما دوست داریم که به معرفی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که دارای چندین اثر درمانی آشکار است.

1.Expandir رگ های خونی: کلیه ها از نزدیک با sanguínea.Vasos گردش خون طولانی مرتبط می توانند خون و اکسیژن به اندازه کافی به سلول های ذاتی کلیه حمل، به طوری که این سلول ها می توانند تغذیه مناسب برای بهبود سلول های آسیب دیده کلیه دست آوردن.

2.Preguntar به خود شفا از کلیه: مانند سلول های دیگر، سلول های کلیه نیز برخی از ظرفیت curativa.Esta خود درمانی می تواند باعث کلیه برای تعمیر به طور موثر داشته باشد.

3.To بهبود ظرفیت سیستم ایمنی: وقتی کلیه ها آسیب می بینند، بسیاری از محصولات و سموم دفع زباله در بدن است که می تواند inmunológico.Una هنگامی که توانایی سیستم ایمنی بدن حمله تجمع به موفقیت را بهبود می بخشد بیمار، بیماران آنها می توانند بهترین بیماری کلیوی خود مبارزه کنند.

این است یک مرور کلی از اثرات درمانی این terapia.Para کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند درمان، هزینه و مکان، شما می توانید یک دکتر آنلاین یک پیام زیر را ترک مشورت و یا.

http://www.hospitalrenal.com/pregunte-al-doctor/525.html

 





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: