ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک رخ می دهد؟ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک چگونه آن را درمان
ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک چگونه درمان ادرار ItBoold در بیماری کلیه پلی کیستیک چگونه آن را درمان؟ ادرار خون یکی از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک است، اما بسیاری از مردم آن را نمی دانید، حتی برخی از مردم فکر می خواهد زندگی خود را تهدید می کند. در واقع، شما باید وحشت نیست، می توان آن را به خوبی با درمان به موقع کنترل می شود.

چرا ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک رخ می دهد؟

 

ادرار Bloos یکی از علائم شایع PKD است، آن است که عمدتا توسط کیست بزرگ ایجاد می شود. شما می دانید که کیست با زمان رشد خواهد کرد، در آغاز آن است آنقدر کوچک است که هیچ علائم القاء نیست، اما پس از آن رشد کرده به اندازه کافی بزرگ، آن را به کلیه ها و برخی از آنها حتی پارگی ستم، موجب ادرار خون.

چگونه برای درمان ادرار خون؟

ادرار خون می تواند عود، بنابراین شما باید با توجه بالا به آن پرداخت. برای درمان ادرار خون، در ابتدا شما باید برخی از اقدامات برای جلوگیری از عفونت است که ممکن است این بیماری پیچیده تر را را. پس از آن اقدامات را برای جلوگیری از خونریزی، شما می توانید برخی از داروها یا تزریق برخی از شریان بند.

چگونه برای جلوگیری از ادرار خون از عود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آن را از عود جلوگیری از عفونت بسیار مهم است اما این کافی نیست. نکته کلیدی برای جلوگیری از آن را از عود است برای پیدا کردن یک درمان موثر برای درمان این بیماری از ریشه آن است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر است، مواد فعال در آن می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. با کمک این درمان، کیست را می توان کوچک شدن و مهار می شود. بنابراین ادرار خون و سایر علائم ناشی از کیست بزرگ مانع خواهد شد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/pkd-symptoms/672.html





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: