کیست کورتیکال کلیه را می توان درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست کورتیکال کلیه را می توان درمان

کیست کورتیکال کلیه را می توان طبقه بندی محل curadaLa کیست کلیوی کیست کلیوی قشر، parapiélico کیست، استخوان، etc.Among آنها، کیست کورتیکال است رایج ترین نوع کیست renal.Existe درمانی برای کیست کورتیکال کلیه؟

بسته به تعداد و اندازه کیست کورتیکال کلیه، پاسخ این است diferente.Para دست آوردن پیشنهادات درمان فردی در جزئیات، به شما کمک دکتر بپرسید آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.Entonces، می توان به دست آمده درمانی برای کیست به طور مستقیم.

اگر شما فقط یک کیست نسبتا بزرگ قشر می تواند عمل جراحی را آرمان و یا عملیات laparoscopio.Esta سعی می تواند کمک به از بین بردن کیست کورتیکال کلیه طور مستقیم از طریق کیسه مایع تخلیه و کیسه گیری داشته اسکلروز vacío.Esto می تواند جلوگیری از کمک عود کیست کلیوی موثر است، اما در برخی از موارد هنوز هم متوسل کیست به راحتی قشر.

اگر شما فقط یک یا چند کیست کوچک در قشر کلیه دارند، شما می توانید برخی از درمان های محافظه کار سعی و عمل جراحی می تواند هر چیزی را برای ellos.La طب سنتی چینی انجام شده است برای درمان بیماری مزمن کلیوی از جمله cortical.Sin کیست با این حال طولانی استفاده می شود، بسیاری از بیماران می تواند طعم تلخ طب چینی گرفته شده به صورت خوراکی را تحمل نمی کند، بنابراین این داروها به طور گسترده در گذشته اعمال می شود.

با توجه به نقطه ضعف از طب سنتی چینی، بسیاری از کارشناسان کلیه با هم کار کنند و ایجاد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، خارجی پزشکی china.Durante این درمان، این داروها توسط completo.Con در هم شکسته شد به کمک دستگاه اسمزی ، مواد تشکیل دهنده موثر این داروها می تواند کیست های کلیوی رسیدن و کاهش gradualmente.Está شما در مورد این درمان علاقه مند؟

علاوه بر درمان، بیماران نیز باید به دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم و سبک vida.Aunque این درمان نمی تواند به کاهش یا از بین بردن کیست کلیه، که برای بهبود وضعیت سلامت عمومی بیمار واقعا مفید هستند و جلوگیری از عود کیست موثر کلیوی.

http://www.hospitalrenal.com/quiste-renal-tratamiento/524.html

 





:: بازدید از این مطلب : 2479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: