افزایش کلیه جهانیان عادی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

افزایش کلیه جهانیان عادی

انقباض از کلیه معمولا توسط بیماری کلیوی end-stage، تنگی شریان کلیوی، دیسپلازی کلیوی، و غیره باعث وقتی که کلیه ها به شدت کوچک، آن قادر به فیلتر کردن normalmente.De خون بنابراین خواهد بود، بیماران انتظار را به برخی از داروهای افزایش به کلیه نرمال کاهش می یابد.

با توجه به ویژگی های کلیه کوچک، برای اولین بار ما به برخی از روش عمومی برای بهبود وضعیت سلامت عمومی از pacientes.Si برای برخی از پیشنهادات ویژه مناسب برای خودتان، شما می توانید بیماری توضیحات خود را و یا معاینه پزشکی ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com.Estamos کمک به شما خوشحال در جزئیات.

1.Organizar برنامه رژیم غذایی علمی

اگر چه هیچ غذایی خاص می تواند کلیه درمان کوچک هستند در واقع یک برنامه رژیم غذایی سالم است که قطعا مفید برای کنترل نشانه ها و عوارض بیماران، برخی از medida.Para کاهش بار بر روی کلیه، بیماران باید سدیم کم دنبال و برنامه ریزی رژیم غذایی کم proteínas.En در موارد شدید، همچنین به منظور محدود کردن مصرف خود را از پتاسیم و فسفر داشته باشد.

علائم انقباض مدیریت 2.Bueno و عوارض کلیوی

علاوه بر این به علت زمینه ای، پروتئینوری، فشار خون بالا و مشکلات دیگر نیز می تواند پیشرفت بیماری تسریع renal.Si شما یکی از این مشکلات، شما باید با دکتر خود مشورت کنید به دارو و درمان.

3.Make ورزش ملایم به طور منظم

بیماران مبتلا به انقباض کلیه ممکن است خستگی یا ضعف fácilmente.Hacer ورزش ملایم نه تنها می تواند فشار خون بالا کمک به تجربه بلکه بهبود بیماران مبتلا به کنترل ظرفیت سیستم ایمنی بدن، تقویت بدن شما، و غیره.

4. نگاهی به درمانهای موثر برای بازگرداندن سلول های کلیه معلول

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای بهبود وضعیت کلیه از طریق حفظ عملکرد کلیه و تعمیر بافت باقی مانده dañadas.Como سلول کلیوی این سلول ها به کار عادی بهبود می یابند، به اندازه بیماران کلیوی است می تواند تا حدی افزایش می دهد. با این حال، در حال حاضر، آن است که هنوز غیر ممکن برای افزایش در کلیه نرمال کاهش می یابد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/521.html





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: