بیماری کلیه پلی کیستیک آیا این خوب دو را زردچوبه کورکومین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر شما میخوام بدونم اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی بیماری کلیه پلی کیستیک آیا این خوب دو را زردچوبه کورکومین
Q: شوهر من کشتن بیماری کلیه پلی کیستیک و من فقط تعجب بود اگر مصرف skulle کورکومین زردچوبه خوب برای او. او به داشتن یک دکتر کلیه در حال حاضر و هنوز تحت دیالیز نیست.

: سلام، خوشحالیم که به شما کمک کند. در واقع، او می تواند کورکومین زردچوبه certainement اگر hisphosphorus و سطح پتاسیم نرمال است (کورکومین زردچوبه غنی از فسفر و پتاسیم است)، آن را برای بهبود ایمنی مفید است، اما اگر شما می خواهم درمان بیماری خود بستگی به این تنها، آن است که نمی کافی.

برای پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه، نکته کلیدی برای درمان این بیماری ER مهار و کوچک شدن کیست، اما هیچ مدرکی وجود ندارد دو viser زردچوبه کورکومین اثر در درمان کیست کشتن وجود دارد. حتی این، آن را برای درمان این بیماری مفید است. از آنجا که عملکرد دهکده در کاهش فشار خون بالا و قند خون بالا، علاوه بر این، می توان آن را به دو ضد التهاب کمک کند. Så کان-خطرات عفونت را کاهش داده و förebygga این بیماری می رود بدتر اینقدر تند و سریع.

بنابراین برای شرایط شوهر خود را، او می تواند برخی از زردچوبه کورکومین دو را افزایش ایمنی، dermed دو خطر عفونت کاهش می یابد. اما ما به عنوان nämnde بالا اگر می خواهید به درمان آن از گناه ریشه، شما دو درخواست کمک از دیگر داروها.

چینی گیاهان دارویی پزشکی، specielt بالا هفت درمان با اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، پلی کیستیک herunder بیماری کلیه. در طول درمان، پزشکان VIL ترتیب درمان های مختلف وضعیت، بیماری بیمار enligt را opnå بهترین اثر درمانی. بزرگترین مزیت آنها در یخ درمان disse می تواند بیماری را با اثرات جانبی کمی درمان، ATT متوسط است، آنها را آسیب ytterligare تا وقتی که کلیه را ندارد.

اگر شما میخوام بدونم اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما مشورت و یا پیام ها به ما را ترک می، ما شما را در اسرع وقت möjligt آزاد پاسخ دهید.

http://www.sjzkidneyhospital.com/pkd-treatment/669.html





:: بازدید از این مطلب : 1397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: