آیا برای چند ماه در دیالیز بوده است چرا عملکرد کلیه است بهبود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا ادرار پس از مصرف دیالیز کمتر استآیا برای چند ماه در دیالیز بوده است چرا عملکرد کلیه است بهبود
آیا برای چند ماه چرا عملکرد کلیه است بهبود در دیالیز شده است "من در دیالیز برای چند ماه بوده است اما چرا عملکرد کلیه ندارد هر گونه بهبود؟ علاوه بر این، ادرار من کمتر از قبل است می تواند شما را به این دلیل به من بگویید. "یکی از بیماران بیماری کلیوی از من پرسید. در واقع در دیالیز بوده است، اما هیچ بهبودی در عملکرد کلیه است یک مشکل شخصی نیست، آن را با بسیاری از مردم که در دیالیز هستند نگران است. بعد من به شما برخی از اطلاعات مربوط به حدود آن را به اشتراک و امید می تواند به شما کمک کند.

چرا بیمار تحت دیالیز چند ماه اما عملکرد کلیه ندارد بهبود؟

دیالیز درمان که outsources عملکرد کلیه ها شکست خورده است. این است که اغلب مورد نیاز، زمانی که یکی توسعه ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیه) و در زمان، قبلا در یک 85 تا 90 درصد از عملکرد کلیه از دست داده.درمان قادر به نگه داشتن بدن شما در تعادل از کلیه های آسیب دیده خود می تواند کار خود را به خوبی انجام نمی باشد. اما می توانید کلیه خسارات تعمیر و نه بهبود عملکرد کلیه، به طوری که به همین دلیل است بیماران تحت دیالیز چند ماه بوده است، اما هیچ بهبود در عملکرد کلیه است.

چرا ادرار پس از مصرف دیالیز کمتر است؟

شما می دانید که کلیه نقش مهمی در تولید ادرار بازی، پس یک بار کلیه ها آسیب دیده نمی تواند مثل قبل کار می کنند، بنابراین خروجی ادرار تحت تاثیر قرار خواهد داد. برای افرادی که در حال دیالیز، عملکرد کلیه خود را روز به روز کاهش، به طوری که ادرار کمتر و کمتر خواهد شد. تنها پس از عملکرد کلیه را بهبود، ادرار بیش از حد افزایش خواهد یافت.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان موثر در درمان بیماری های کلیوی می تواند کمک به افرادی که تحت دیالیز هستند بهتر زندگی می کنند، علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش زمان dilaysis از طریق بهبود عملکرد کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: چرا ادرار پس از مصرف دیالیز کمتر است ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: