علل دیگر از 14 کیست در PKD سمت راست کلیه بله بدون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 PKD بر تسکین علائم بیمارانعلل دیگر از 14 کیست در PKD سمت راست کلیه بله بدون

علل دیگر از 14 کیست در کلیه راست اگر کیست چند در کلیه PKDSi نیست، اما توسط بیماری کلیه پلی کیستیک باعث نیست، کیست های متعدد تماس renales.Dejando روشن شدن علت این مشکل ممکن است جلوگیری از کیست های متعدد کلیه کمک و حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده است.

65` کیستیک و کیست های متعدد کلیه

بیماری کلیه پلی کیستیک است؛ بیماری ارثی کلیه، در حالی که کیست های متعدد کلیه ممکن است مادرزادی یا ناشی از تروما، التهاب و tumores.A از این نقطه، ما می دانیم که علل کیست های متعدد کلیه بی ثبات تر از جاهای دیگر هستند PKD.Por با وجود کیست های کلیوی متعدد و PKD هر دو ممکن است به علت اختلال مادرزادی هستند، همان بیماری نیست.

اگر شما 14 کیست های کلیوی، اما نه به علت بیماری کلیه پلی کیستیک، بیشتر احتمال دارد به نشان می دهد کیست های متعدد renales.En اول، آن را باید علت زمینه ای شناسایی، و سپس پزشکان می تواند راهنمای درستی نظارت.

تفاوت دیگر بین این دو مشکلات

خانواده 1.Background: معمولا دیگر کاربرانی که از این بیماری برای بیماران مبتلا به PKD رنج می برند وجود دارد، در حالی که هیچ یک از اعضای خانواده تان تاریخ همان بیماری برای بیماران مبتلا به کیست های متعدد کلیه.

2.Contenidos SAC: مایع کیست های کلیوی کیسه در PKD است به طور کلی ادرار، اما SAC مایع در کیست های متعدد کلیه مایعات بدن حاوی سلول های قرمز خون است.

3.The عوارض و خطرات: PKD به طور کلی توسط ادرار در خون، فشار خون بالا، تورم، نارسایی کلیه و یا اورمی همراه، در حالی که بیماران مبتلا به کیست های متعدد کلیه معمولا فشار خون بالا ندارد و نارسایی کلیه.

4.Prevención: درمان برای PKD بر تسکین علائم بیماران، در حالی که کیست های کلیوی متعدد کوچک می تواند برداشته شود.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم کیست های متعدد کلیه کاملا متفاوت از بیماری کلیه poliquística.Si شما می خواهید برای دریافت برنامه درمانی شخصی در جزئیات، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک است.

http://www.hospitalrenal.com/quiste-renal-tratamiento/514.html





:: برچسب‌ها: درمان کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: