نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 مزمن کلیه پروتکل رژیم غذایی بیماری

پروتکل رژیم غذایی کلیه مرحله بیماری 3 مزمن کلیه crónicaetap بیماری 3، مرحله کلیدی مشکلات زود هنگام بیماری مرحله 3 کلیه می تواند معکوس با شما éxito renal.s. اما ممکن است بدتر شوند به طور موثر درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله 4 و حتی etapa کنترل نیست. برنامه غذایی سالم می تواند در درمان مرحله 3 ممکن است در نهایت در یک رژیم غذایی به سرعت پیشرفت بیماری renal.conoces پروتکل برای CKD کمک کند؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه توصیه های مصرف سدیم برای بیماران مبتلا به تغذیه اساسی، محدود پروتئین و کاهش بار بر روی کلیه ها و grasa.esto تورم و بیماری کلیوی، مانند فشار خون بالا، شما می توانید برخی از عوارض را مدیریت کند. بر این اساس، ما می خواهم به شما برخی از راهنمایی که به شما کمک می یک برنامه رژیم غذایی علمی سازماندهی برای بیماران بدهد.

1. مواد غذایی اجتناب از بالا در سدیم

وقتی کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون طبیعی ممکن سدیم و مایع اضافی، که تورم و ادم در بیماران مبتلا به سدیم بدتر شما غذاهای پر در این موارد خوردن باعث fácilmente.، برقراری ارتباط تورم یا ادم در عروق خونی. این نظر، غذاهای کنسرو شده، غذاهای فرآوری شده، نوشابه، بیکن شور، ترشی، و شما باید دور ماندن.

2. انتخاب پروتئین با کیفیت بالا

منبع خوبی از پروتئین با کیفیت بالا، پروتئین با کیفیت بالا به ارائه پروتئین به اندازه کافی برای بدن شما، بلکه اوره و محصولات شیمیایی دیگر desecho.el ماهی، تخم مرغ، شیر، و نه تنها می تواند تولید گوشت بدون چربی را کاهش دهد.

3. اضافه کردن اسیدهای چرب اشباع نشده در رژیم غذایی

غیر اشباع اسیدهای چرب و اسید چرب امگا 3، کمک به حفاظت از بافت باقی مانده از عملکرد کلیه و ممکن است وضعیت سلامت کلی بیمار بهبود و مهار التهاب. روغن ماهی تنها گزینه خوبی است.

این فقط برخی از راهنمایی های کلی برای مرحله 3 کلیه برنامه رژیم غذایی بیماری sjzhospitalrenal@hotmail.co فقط ترک یک پیام، اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره رژیم غذایی crónica.par وجود دارد.





:: برچسب‌ها: مرحله 3 مزمن کلیه بیماری رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: