فشار خون بالا در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار کلیهفشار خون بالا در بیماری مزمن کلیه
فشار خون بالا در فشار خون مزمن کلیه DiseaseHigh در زندگی روزمره ما بسیار رایج است، و بسیاری از مردم می دانند که طولانی از لحاظ فشار خون بالا می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود. اما آیا می دانید که بیماری کلیوی نیز می تواند فشار خون بالا را وادار؟ بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آنها را ببینید.

فشار خون نیرویی است از خون هل دادن در برابر دیواره های رگ های خون است به عنوان پمپ های قلب از خون و فشار خون بالا، فشار خون بالا نیز نامیده می شود، افزایش در مقدار نیروی است که مکان های خون در رگ های خونی به عنوان آن را از طریق بدن حرکت می کند. عوامل است که می تواند این نیرو را افزایش می دهد عبارتند از حجم خون بالاتر به دلیل مایع اضافی در خون و عروق که باریک، سفت، و یا مسدود می باشد.

چگونه فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار کلیه؟

فشار خون بالا می تواند رگ های خونی آسیب می رساند در کلیه ها، کاهش توانایی آنها برای کار به درستی. هنگامی که نیروی جریان خون بالا است، رگ های خونی و کشش تا جریان خون بیشتر به راحتی. در نهایت، این کشش زخم و تضعیف عروق خونی در سراسر بدن، از جمله کسانی که در کلیه ها.

اگر رگ های خونی کلیه ها 'آسیب دیده، آنها ممکن است متوقف حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. مایع اضافی در عروق خونی پس از آن ممکن است فشار خون را بالا می برد و حتی بیشتر، ایجاد یک چرخه خطرناک است.

چگونه به کاهش آسیب های ناشی از فشار خون بالا در بیماری های کلیوی؟

بهترین راه برای کاهش آسیب های ناشی از فشار خون بالا است به برداشتن گام های برای کاهش فشار خون. این مراحل عبارتند از ترکیبی از داروها و شیوه زندگی تغییرات، مانند

غذا خوردن سالم

فعالیت بدنی

حفظ وزن سالم

ترک سیگار

مدیریت استرس

مهم نیست که چه علت بیماری کلیوی، فشار خون بالا می تواند به صدمه به کلیه ها را افزایش دهد. بنابراین به عنوان یک بیمار با فشار خون بالا، شما باید آن را به خوبی کنترل کنید.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-symptoms/661.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: