اگر کراتینین در 2.5 در 1.8 بود و در حال حاضر به چه معنی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر کراتینین در 2.5 در 1.8 بود و در حال حاضر به چه معنی است

  اگر کراتینین 2.5 و نو در 1.8 بود چه مفهومی داره؟ برخی از افراد در نظر گرفته شده که به این بیماری است که به خوبی می رود، اما برخی از مردم نگه دارید نظر مخالف. کدام یک درست است؟ کارشناسان اشاره کرد که ما می توانیم نه تنها این بیماری فقط شکل سطح کراتینین است، چرا که بسیاری از عوامل ممکن است سطح آن تاثیر بگذارد.

  کراتینین یکی از شاخص های بیماری های کلیوی، اما نه تنها یکی است. از آنجا که وجود دارد بسیاری از عوامل هستند می توانید آن را مانند رژیم غذایی، عفونت، کلوخ و غیره را تحت تاثیر قرار. بنابراین اگر سطح آن در نوسان است 2.5-1.8 یک بار در در حالی که این بدان معناست که بیماری خود را به خوبی می رود، شما نیاز به انجام آزمون بیشتر به تشخیص بیشتر است. شما همچنین باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، کارهای رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به کاهش سطح آن است.

  اگر سطح کراتینین شما 1.8-2.5 دست تکان دادند که بدین معناست که شما در حال حاضر در مرز مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. بنابراین بدون توجه به اینکه آیا تغییرات سطح cretinine است که عامل آلوده، پس از نیست، شما هنوز هم نیاز به درمان، به منظور جلوگیری از سطح بالا می رود و آسیب بیشتر به کلیه ها. پیش از آن شما می توانید بیماری خود را، طولانی تر و بهتر می توانید با آن زندگی می کنند را کنترل کند. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است فرصت آن را معکوس با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب داشته باشد.

  اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا به شما کمک کند با این بیماری مبارزه کنند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ask-the-doctor/478.html





:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: